Helppppp spoed

dylan heeft last van zijn linker lies het steekt en prikt zegt tie

lopen doet niet zeer en plassen ook niet zo zegt tie.

moet wel zeggen dat hij gisteren een judo tournooi gehad heeft,maar nu pas last vind ik ook zo laat

dus hoop dat iemand weet wat het kan zijn

Misschien een spiertje verrekt??
Want wanneer doet het wel pijn??

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Nou, je haalt de woorden uit mijn mond.
Dat is toch ook waar ik eigenlijk als eerste aan zat te denken (spiertje verrekt of iets dergelijks).
En het kan dan wel gisteren geweest zijn, maar als ik gesport had dan had ik ook pas de volgende dag spierpijn, dus dat zou niet zo vreemd zijn op zich.
Maar je weet het niet.
Da’s zo lastig met kinderen.
Vaak kunnen ze nog niet helemaal uitleggen waar het precies pijn doet en hoe erg de pijn is etc. etc.

In ieder geval sterkte ermee!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 09 Feb 2004 19:23:49

ja spiertje denken wij dus ook,

maar me mams belde net en dylan heeft een eigenwijze bal om zo te zeggen die glipt steeds weg dus me mams denkt dat het dat kan zijn.

alleen dylan leg nu op bed dus kan niet echt ff kijken,morgen doet ik dat en dan maar langs de ha.

want als het laatste zo is dan word hij eraan geholpen want dat is ook zielig als hij daar steeds pijn van heeft natuurlijk.

maar bedankt ieder geavl voor jullie snelle antwoorden

Ja, wel slim inderdaad om dan even langs je huisarts te gaan.
Je weet maar nooit en dat zou toch hartstikke zielig zijn.
Laat je ons morgen weten hoe het gegaan is?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

ja doe ik zeker

Succes meid,
We horen het van je

Liefs Kristel

Sterkte!
Sorry, maar moest stiekum wel even lachen om de term eigenwijze bal.
Maar wel heel vervelend!

Groetjes Mim

nou dylan heb ineens nergens last meer van
dus ik zeg bel toch ff de dokter nee hoeft niet het is echt over.

dus ja dacht ik waar doet ik goed aan he,denk nou wacht ff,en als hij straks uit school gedoucht heeft kan ik beter zien of die bal echt weg is of dat hij er toch zit.

en is het niet goed bel ik de ha kan tot 5 uur.en anders houden we het maar op een spiertje weet anders ook niet.

maarja hij smeekte bijna dat ik niet mocht bellen en normaal als hij echt wat heb dan wilt hij naar de dokter

jee wat verveelend bianca ik hoop dat hij een spiertje heeft verekt dat is ook geen prittge gevoel nou sterkte er mee

gr marielle mama van tanja

nou heb toch het idee dat er weer 1bal zit dus morgen bel ik voor afspraak met ha

Heb je de ha gebeld?

Groetjes Mim

ben net terug van ha er zitten er toch 2 dus dat was toch goed liesbreukje was het gelukkig ook niet

maar het kan dus van het judo komen van zondag dat hij zijn been verkeerd gezet heeft en dat er een spiertje verkeerd is gegaan

dus gelukkig niets aan de hand

wil jullie allemaal bedanken

gelukkig!!! ben blij dat het niks ernstigs is

Gelukkig niets ernstigs.

Groetjes Mim