Helppppp kaitlyn scheurt

behang.dacht jeetje wat is die aan het gillen en een lol joh,dacht ga ff kijken.whaaaaaaaaaaaa hele strook eraf.was zo boos dat ze zeker 10 minuten heb nagesnikt dat was ook niet nodig maar ja ik schrok er zo van dat ik ff boos reageerde.

dus ik hoop dat ze het niet meer doet,heb haar bedje maar ff naar het midden van haar kamertje gedaan.

ik deed het vroeger ook,hebben we foto’s van had een hele muur kaal gescheurd,en dyan heeft het gelukkig nooit gedaan,dus dat behang was blijven zitten,en we hadden nu ook van nou als we haar kamer volgend jaar gaan doen,dan is het alleen een nieuwe band erom en nieuwe vloer en meubels,dus niet nu kunnen we ook nog behangen.

en weet je nu heb ik knallende koppijn,zo erg vind ik het dat ik boos werd.

nou heb het ff van me afgeschreven dus hoop dat het snel zakt.

groetjes bianca

Och toch, voel je nu maar niet te schuldig.
Soms gebeurd dat nu eenmaal en soms hebben ze dat ook een beetje nodig. Ze zijn het ook zo vergeten, je kunt het ook weer goedmaken he.
Tenslotte, je bent een moeder en ook die maken wel eens fouten, je blijft een mens hoor!

Groetjes Miriam

ja ik weet het wheeeeeee

maar het mooie is,hans komt thuis en kaitlyn werd wakker en zeg moet je komen kijken wat ze heeft gedaan.

staat ze in haar bedje ooohhhhhhh en dan nog lachen er bij en hans maar zeggen ja stout mag niet he en dan zij weer oohhhhhhh hihiihih

dus of het nu echt indruk heeft gemaakt ik betwijfel het,maar 1 ding is zeker haar bedje blijft midden in haar kamertje staan

groetjes bianca

Ja, dat kan ik me voorstellen, zou ik ook doen.

En zoals je ziet, het maakt geen indruk, een keer boos worden. De peuterpuberteit zullen we maar zeggen.

Groetjes Miriam

Dit is een zeer bekend probleem, onze jongste die heeft het ook een tijdje geprobeerd als ze op de commode lag, bv na het douchen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook heel boos ben geworden, ze schrok van zo’n boze mamma, maar 1 week later probeerde ze het weer en toe heb ik alleen maar heel streng gekeken en duidelijk uitgelegd dat mamma toch wel heel boos zou worden als ze aan het behang ging scheuren. Nu weet ze het iedereen heel goed te vertellen dat je niet aan het behang mag zitten en zijn we (voor nu) van het probleem af!
Dus succes ermee en voel je niet te schuldig, want vergeet niet je bent buiten mamma ook nog gewoon een mens!
Joepie.

joepie

Zo gaat bij ons al jaren een verhaal rond over mijn broer. Hij zat altijd met zijn vingertjes op de muur te krabben. Net bij de rand van het ledikantje. Onze buurjongen sliep ernaast en zei steeds dat er muizen bij ons waren. Leuke muis

hahahaha

hoe komen ze erop he.

nou het bedje staat nog steeds in het midden van de kamer en daar blijft ie hahah

hans heeft een stukje terug geplakt en als we een breede band vinden dan hebben we het gelukkig gered pfffff

hij zat al,heb een week behangt hier(was zijn eerste kamer die hij deed)

groetjes bianca