Help...!

Hallo allemaal,

Ik wil mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Samantha en ben 21 jaar.
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben al een aantal weken heel erg misselijk. Dit keer weer. Nu al vanaf gister avond. En is eigenlijk nog niet helemaal weggeweest. Ook ga ik meer als normaal naar de wc. Mijn buik voelt alsof die 6x zo dik is.

Ik vermoedt dat ik zwanger ben. En ik weet om dit zeker te weten dat een test nodig is. Nu is alleen het probleem, dat ik dit echt NIET durf te halen.

Ik heb de pil doorgeslikt, is de kans om dan zwanger te worden meer?

Ik wilde graag jullie advies.
Alvast heeeel erg bedankt.

Liefs, Samantha

PS, dit is echt!!

Of het echt is of niet, dat weet ik niet, we worden nogal eens belazerd hier door pubers die zich vervelen, maar er is maar 1 manier om erachter te komen of je zwanger bent: testen!

In bed een grote meid, dan buiten het bed ook een grote meid.

Dus “geen test durven halen” is onzin. Je bent volwassen genoeg om sex te hebben, aanvaard dan ook de consequenties die dat kan hebben.

Wij kunnen digitaal niet bepalen of je zwanger bent.

Groetekes, Sje

ja in mijn glazen bol staat geschreven dat je zwanger bent…

succes en tja een test halen is niet zo moeilijk als een 21 jarige hoor , had je maar condooms moeten halen

Bedankt voor de opbeurende berichten!!

Ik weet dat ik er zelf bij was. En stel dat het wel zo is, zou ik het ook echt houden! Ik vind alleen de stap er naar toe eng!

Dan bestel je online een test, via google zo gevonden zag ik net! Word ie discreet thuis bezorgt, niks engs aan lijkt me!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

De onzekerheid lijkt me enger dan het halen van zo`n tesje ! Ik snap niet wat daar eng aan is nl.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik denk altijd meer aan wat andere vinden… Of denken…

Je moet je er niet te veel van aantrekken wat anderen vinden en of denken. Ik zou zo snel mogelijk een test halen of bestellen via internet en doen.
Ook omdat je nu de pil slikt. Want ik neem nog aan dat je die nu nog slikt.
mocht je wel zwanger zijn lijkt het me niet al te goed voor de kleine uk.

Succes…en gewoon naar binnen stappen bij een drogist. En je bent 21, er staan vast wel jongere meisjes voor hun ogen om test te kopen.

Hou je ons op de hoogte.

Gr

Toen ik ooit condooms haalde kreeg ik een vette knipoog en een zeer prettig weekend toegewenst. Toen ik mijn zwangerschapstest haalde kreeg ik en hopelijk een heel goed weekend toegewenst. Dus in beide gevallen een positieve reactie van zowel de cassiere als de klant achter mij. Dus niet schamen gewoon halen.

Als je kan wippen kun je ook schommelen.

Groetjes,

Michèle

Je zal moeten testen hoor.
Ik ben net 22 en mijn zoontje word binnenkort 2…
Toen ik mijn zwnagerschapstest ging halen was de apotheker heel professioneel hoor, niks raars aan of iets om u voor te schamen.
Er zijn wel veel vreemdere dingen die er gevraagd worden aan de apotheek.
En als je toch een beetje bang bent, ga dan lekker naar eentje waar je anders nooit komt, ben je ineens klaar daar

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen een test halen! Eerst alle moed verzamelen. Het gaat er niet om, wat de uitslag is. De kleine is dan van harte welkom. Ik vind de stap er naar toe alleen moeilijk.
En wat jullie zeggen, er kan alleen maar positief op gereageerd worden. ( niet door iedereen dan )

@ Pjukje: ik slik nu inderdaad de pil nog. Dus is dan niet goed nee.

Wanneer ik iets weet, laat ik het weten.

Groetjes, Samantha

Ja ik snap het helemaal hoor… Ik durf zelfs op mijn 27ste niet zo’n test te halen… Loop uren door de winkel te gluren of er geen bekende lopen. Dan hup gauw die test pakken én oh daar komt een bekende aan. Test weer wegleggen … Tot ik eindelijk een test heb …

Online heb je hem binnen 24 uur dus dat is mijn redding!

Lilypie In verwachting Ticker

Gelukkig iemand die het ook herkent… Ik ga het morgen wel proberen. Is alleen maar weer een overwinning voor mezelf.
Het gaat inderdaad om bekende, en gewoon het gevoel…
Bedankt voor je reactie…

Liefs.

Weet niet of je in stad / dorp woon … maar ik geloof zeker dat er meerdere op dit topic zijn die liever even naar de stad rijden en hopen minder onbekende tegen te komen dan in het eigen kleine dorpje …

We wachten vol spanning…

Lilypie In verwachting Ticker

Ik woon in een dorp. Misschien dat dit ook wel mee speelt.
De uitslag maakt me niet eens zo “bang”

Wanneer ik iets weet, laat ik het weten.
Bedankt.

Liefs.

Ik wilde nog even 1ding vragen…

Welke test is goed, en betrouwbaar?

Ik zou de test van Clearblue kopen. Die is betrouwbaar en ook heel duidelijk. Er staat namelijk in woorden op of je zwanger bent of niet.
Je betaalt voor 3 testen 19,95.
Succes morgen en hou je ons op de hoogte?

Die had ik ook in gedachten. Heel erg bedankt voor je reactie.
Ik hou jullie op de hoogte…

Liefs…

Hoii Samantha, ik was zwanger toen ik 19 was, en mijn vriend heeft voor t eerst de test gekocht, ik ben nu 22, en haal ze uiteindelijk wel zelf.
Je moet je er even over heen zetten, en net wat de andere dames zeggen, ga naar een winkel waar je nooit komt, of niet zo vaak komt.
En anders inderdaad via Internet.

Laat je het ons nog even weten?!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Tja, ik vond het geweldig om een test te halen! Heb er niet eens aan gedacht dat ik een bekende tegen zou komen, heb zelfs uitgebreid in de winkel alle tests bekeken. Maar ja, ik had ook zo lang gewacht om zo’n ding eindelijk te mogen halen…

Heel veel succes en ik ben benieuwd wat de test uitwijst.

Groetjes Bianca