Help

Ik hoop dat jullie me kunnen gerustellen of wat tips kunnen geven.

Mijn zoontje is nu 7,5 mnd en sinds 4,5 is hij onrustig veel huilen niks willen het cb hielp niet sinds kort naar een osteopaat blijkt hij stress te hebben en een lichte vorm van het kiss syndroom en zijn hersenvlies zit te strak.

Nu 2x bij osteopaat geweest en er komt verbetering overdag huilt hij minder en ligt zelfs weer eens op zijn buiik wat eerst echt niet meer gebeurde zonder krijsen.

Het eten gaat ook beter alleen sinds 3 dagen wordt hij heel vroeg wakker rond 5 uur normaal haalde ik hem om half 8 er uit.
Ik hou het niet vol op deze manier ik sta al op met het gevoel hoe verloopt deze dag ivm het vele gehuil en nu nog minder slapen snachts!

Ik laat hem niet huilen want hij stopt niet hij stopt pas als je hem eruit haalt eerder niet ik geef hem nu maar een fles maar ben bang dat hij hieraan went.

Heeft iemand tips heel graag want de sfeer hier in huis is niet best.

Zou je de titel iets duidelijker kunnen maken zoals verzocht wordt in het topic Duidelijke Titels? Help kan namelijk van alles betekenen en dat maakt het terugzoeken naar onderwerpen ook heel lastig.

Groetekes, Sje

Hoi,

Weet je ook waarom het allemaal pas begonnen is na 4,5 maand?
Heb je toevallig de eerste 4,5 maand borstvoeding gegeven? Want dan zou er namelijk ook wel eens sprake kunnen zijn van een koemelkallergie?

Onze zoon was ook wel heel onrustig, dat had allerlei oorzaken, prematuur geboren, reflux, darmproblemen, overstrekken, voorkeurshouding, en uiteindelijk bleek, na het stoppen met borstvoeding dat er ook sprake was van een koemelkallergie. Nu we dieetvoeding gebruiken hebben we een heel ander kind, ontspannen en een stuk vrolijker.

Ik zou hem om 5 uur gewoon wat warm drinken geven (een voeding of lauwe thee of sap) in de hoop dat je zoontje daarna nog even lekker slaapt. Onze zoon krijgt het ook nog steeds als ie s’nachts wakker wordt of s’ochtends heel vroeg. Dat is elke nacht weer anders, soms slaapt ie ook gewoon door, dus heb niet het idee dat hij er aan wend. Dan kan je daarna zelf ook nog even weer slapen. Bij ons werkt het ook niet om onze zoon te laten huilen, want die stop er ook gewoonweg niet meer mee. Dus om te voorkomen dat iedereen in de stress en oververmoeid raakt, gewoon datgene doen wat helpt, en als dat een fles voeding of sap is, dan is dat maar eventjes zo. (wil natuurlijk niet zeggen dat jij er ook zo mee om moet gaan, maar voor ons werkt het goed)

Wel fijn dat je al een beetje resultaat merkt van behandeling bij osteopaat!

Succes!
Groetjes Carolien