ik ben morgen 7 weken zwanger maar begin net bloed te verliezen… ga zo de verloskundige bellen maar ben zo verschrikkelijk bang om het dit keer weer te verliezen… weet niet zo goed hoe nu verder…
Help!
Wat ontzettend rot voor je.
Het hoeft niet altijd verkeerd af te lopen. Zou ook bloed kunnen zijn van innestelingsbloeding of iets dergelijks. Ik zou dus zeggen bel meteen de verloskundige, zodat ze een echo kunnen maken.
Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat alles goed is.
Groetjes,
Sandra
Het kan alle kanten op, de verloskundige kant dit beter beoordelen. Dus helaas even wachten totdat je daar bent, maar oe oe wat begrijp ik dat dit wachten te lang duurt. Helaas heb ik geen antwoord om je nu meteen gerust te stellen.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Hopen dat het allemaal meevalt, sterkte meid!
Kan me voorstellen dat je er erg van schrikt!
Liefs, liske
En meis weet je al meer??? Oh hoop zo dat het meevalt en dat het iets onschuldigs is…
Denk aan je!
Oh wat naar. Dat is volgens mij de angst voor alle vrouwen die net zwanger zijn…“als ik maar geen bloed ga verliezen”. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!
Sterkte!!
[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Ik duim voor je dat het inderdaad een innestelingsbloeding is meid!
lieve groeten en ik denk aan je!
Ach meis, wat erg!!
En dus ook niet de eerste keer…heel veel sterkte met het verwerken.
Knuffel!
Wat verschrikkelijk Tamaar dat het een miskraam is geworden.
Ik heb zelf in juni een miskraam gehad, dus begrijp helemaal hoe je je voelt.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
Oh meid, wat akelig. Sinds ik op dit forum zit, merk ik pas hoe vaak zwangerschappen in een miskraam eindigen…Sterkte ermee.
Groetjes Rainbow, trotse mama
ja het is inderdaad niet de eerste keer heb in januari ook al een miskraam gehad. heb de laatste maanden echt veel moeilijke dingen mee moeten maken en nu dit weer. tis zo een oneerlijk gevoel gewoon.
Oh meis toch… ja weet helaas ook hoe jij je nu moet voelen … heb zelf vorige weekend ook miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap…
Sterkte in alles!
Sterkte met het verlies en krop je gevoelens niet op, maar geef het wel een speciaal plekje.
Liefs Shirley