Beste moeders van nederland…I need you help! (-;
Ben mama van aimee die nu bijna 11 maanden is. Sinds een aantal weken huilt ze erg veel en dan met name s’avonds en s’nachts…begon eigenlijk nadat ze uit ons bed is gevallen(mocht er sóchtend eventjes op)…mama en papa natuurlijk behoorlijk overstuur want kindje heel hard en veel huilen. Maar leek verder niet echte schade opgelopen te hebben. Ongeveer rond die tijd begon ze onrustig te slapen (daarvoor geen problemen maar kan ntuurlijk toeval zijn) en werd steeds erger…huilbuien bij naar bed gaan werden op een gegeven moment zo erg dat we haar geprobeerd hebben bij ons in bed te nemen…met weinig succes, huilen blijft soms uren aanhopuden totdat ze uitgeput in slaap valt. Slaapt dus nu al weken(huilend en erg onrustig) bij ons in bed! Waardoor wij ook amper slapen en de spanningen erg hoog oplopen.
Overdag in het begin geen problemen maar met de week zien we dat ze nu ook overdag steeds meer en harder gaat huilen op elk willekeurig moment. dokter dacht eerst aan 'een fase van aandacht’maar dat lijkt ons niet want ben de hele dag thuis met haar, aandacht krijgt ze genoeg en ze gaat dus ook huilen als ze lekker bij ons zit of ah spelen is of aan het kruipen ofzo…da’s toch raar??
Ben 2 weken geleden bij een osteopaat geweest en ga er snel weer naartoe want leek even te helpen
Help!
Ja ik zou ook zeggen laat het even nakijken. Kan iets kleins zijn maar beter safe than sorry. Oh ja als ze ha niet helpt gewoon een ka nemen, die zien iets meer kindjes.
Groetjes,
Michèle
Ze 'loopt’al vanaf dr geboorte bij een Ka ivm erge reflux en darmproblemen. Ga ik volgende week weer naartoe maar die denkt dus dat we het in de pedagogische hoek moeten zoeken. Maar is toch raar dat babies zelfs huilen (en hysterisch, compleet over dr toeren) als ze bij de ouders in bed mogen slapen? Zucht
Petra van der Valk
Is het ook. Mijn dochtertje had Kiss. En juist alleen bij ons slipe ze omdat ze onze warmte voelde en daardoor troost. Nee even goed na laten kijken welke hoek dan ook. Want ik denk ook dat dat niet klopt nee.
Hoop wel dat jullie snel iets wijzer zijn en dat het snel over is.
Groetjes,
Michèle
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Michèle op 31 Dec 2008 13:58:50
Hoi,
Ik zou toch maar even bij een fysiotherapeut langs gaan (kan zonder verwijzing van een ha). Het kan zijn dat er iets verkeerd geschoten is in haar nekje of ruggewervel door het vallen. Je krijgt dan dezelfde klachten als bij het KISS-syndroom. Slecht slapen en veel huilen.
Groetjes,
jantje
ben het met jannieck en met jou eens. langs de arts. een moedergevoel is zeer sterk. succes meid.
wellicht kan 1 van jullie in een logeerbed om toch de nodige rust te krijgen. een kind is ook erg gevoelig voor spanningen.

Ik hou het erop dat het toch de leeftijd is en dat ze aan het uitproberen is.
Zorg dat ze weer in haar eigen bed gaat slapen want het eind is zoek als je dat toe blijft laten.
Groetekes, Sje
Gaan voor volgende week een afspraak bij de ostheopaat maken…als die niets vind dan weten we dat in ieder geval.
Gisteren even bij de dokter langsgeweest want ze was gistermiddag heel zachtjes gevallen terwijl ze ah kruipen was(echt heel zacht dus) en had meteen uit beide neusgaten een bloedneus. Maar goed lijkt allemaal weer goed.
Oja iets heeeel anders…ze had gisteren in haar (plas)luier een soort van rijstkorrel…ieks? Ze krijgt (nog) geen rijst dus zal dat beestje zijn? Ook aan dokter gevraagd maar volgens hem niets bijzonders
Petra van der Valk