Ik ben vandaag 37weken zwanger en we kunnen maar niet kiezen uit twee namen!
Ons meisje wordt verwacht binnen 3 weken en we blijven twijfelen tussen Robin en Siska… Wat vinden jullie?
Help!
Ik vind Siska een hele leuke naam voor een meisje. Robin vind ik zo standaard (mijn mening). Maar ik denk dat zodra jij je dochter ziet, je weet wat bij dr past
Dit had ik ook met mijn eerste zoon. Mijn vriend wilde zo graag dat hij Vincent zou gaan heten, alleen wilde ik dat niet. Wij maar discussiëren etc. Ik had op dat moment zelf nog geen naam bedacht en kon er ook niet op komen…
Maar na mn bevalling wist ik gewoon dat hij een Vincent, Gabriel is. En accepteerde ik dat hij Vincent zou gaan heten
Succes!
robin vindt ik een leuke naam!
Siska vindt ik persoonlijk niet veel aan.
maar smaken verschillen natuurlijk!
succes groetjes Gytha
Robin kan wel worden afgekort en krijg je rob wat weer niet echt een meisjes naam is, siska kan ook wel maar denk dat dat minder snel zal gebeuren…
Tja verder is zo persoonlijk he…
gr Tries
Robin kan wel veel verwarring geven omdat het eigenlijk ook een jongensnaam is. Dus denk daar goed over na.
En als het Siska wordt, zou ik Ciska schrijven. Dat is gangbaarder. Anders moet je meisje haar naam altijd verbeteren en spellen.
Groetekes, Sje
Ik zou Robin hebben, maar deze heeft altijd al op mijn lijstje gestaan ook. Whahaha en het is gek, maar het werd Evianne hier. Ik weet niet hoe het met de achternaam zit, maar ik zou voor Robin gaan.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
De achternaam is Deknop… Dus dat gaat wel allebei hé? Al vind ik Siska Deknop beter klinken…
ik zou voor robin gaan, een vriendin van mijn zusje (11) het ook zo en het klint heel speels en ik had een meisje in de klas die heet robine, mischein is dat wat meisjesachtiger?
XXX, Evaa.
Vorige week was de knoop doorgehakt, 't ging Siska worden… Maar gisteren hebben we dan toch alle doopsuiker-doosjes terug veranderd in Robin…
En deze keer is het definitief! We zijn klaar voor onze kleine Robin!
Robin vind ik erg leuk. Robyn geschreven nog leuker maar ben bang dat men zich dan vergist in Robijn.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ja waspoeder robijn daar moest ik ook gelijk aan denken,
Wel vind ik Robin een hele mooie naam.