Hoi allemaal,
Ik ben adoptiemoeder en wordt langzaam gillend gek.
Onze dochter komt uit China ,wat heel bijzonder en speciaal is maar soms twiijfel ik of haar gedrag echt daar vandaan komt of hier erg gaat puberen.
ze wordt bijna 2 en dus alles is nee bah uit huilen is ook erg vaak hier dan is ze boos dat ze iets niet mag.
en het ergste is ze snapt/begrijpt alles dus het zo draaien dat ze het niet door heeft is er niet bij.
me man praat sommige dingen al engels maar dat is niet handig want ja dan moet je ook allebei een talenknobbel hebben en het ze heeft dus nu al door dat papa gaat douche als ie shower zegt aiiii.
ze kan 19 e nov naar de peuterspeelzaal en willen dit ook echt doorzetten want tja dan komen we ook aan dingen toe poetsen en strijk.
ze pakt ook alles emn zorgt erwel voor dat ze erbij kan door de stoel te pakken.
dus iets weg leggen is niet veilig ook even naar boven of wc is al lastig want ze pakt bv zo een hete kan koffie vd tafel die echt ver weg staat.
is dit normaal bij een kindje die nog 2 moet worden???
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik weer meer kan genieten en de leuke dingen kan doen als ze savonds op bed ligt zoals de foto’s bestellen en inplakken dit blijft liggen en baal hier van.
Groetjes en tot hoors,
AdoptieMama