Help!


#1

Hoi,

Ik wil graag foto’s van mijn zoon laten zien, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Je zou toch ergens moeten kunnen bladeren in je bericht


#2

Hoi,

Op de homepage staat rechtsonder een uitgebreide uitleg over het plaatsen van een foto.
Kijk daar anders even.
Mocht het dan nog niet lukken dan geef je maar weer een gil

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#3

Beetje vervelend maar dat is niet precies wat ik bedoel
Wanneer ik deze uitleg volg, dan kom ik niet bij het gewone forum terecht. Dan kom ik in het rubriek Ikkeben: mama van; naar de; op zoek; papa’s hoek; idolaat van. Links blauwe hokje.

Ik wil graag op het forum, bijvoorbeeld onder ‘trots’ mijn kind laten zien.
En wanneer ik dus een berichtje tik, net zoals nu, heb ik geen optie ‘zoek bestand’ o.i.d.


#4

nee je zal hem eerst op het internet moeten hebben wil je het hier op het forum zichtbaar krijgen, vandaar de uitleg naar de site en mama van etc…
als je je foto ergens op het internet hebt , dan kan je hem hier laten zien

groetjes Kim, mama van

en


#5

Dan hoef je daarna alleen nog maar de link hier tussen [img*] en [/img*] te zetten (wel de sterretjes weglaten die ik er even bijgezet heb)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 14 Sep 2006 12:00:42


#6

Hoi Tessie, als ik een foto op het forum plaats, zet ik eerst de foto in m’n digitale fotoboek en daarna kun je hem zo hier plaatsen.
Ik heb het via www.mijnalbum.nl gewoon een fotoboek aanmaken en dan je foto’s hier opzetten.
Hoop dat het je lukt. Ben wel benieuwd naar je foto’s.
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>


#7

odikee!!!

Ik ga er mee aan de slag. Maar ik haal wel m’n mannetje erbij, gaat toch wat sneller denk ik.

En euh Meike t’Is geen Tessie, maar Tiesie. Er is wel een Tessie op deze site. Geef nie


#8

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>


#9

Oeps…


#10

Het is gelukt hoor.
Zie: trots op m’n kind.

en euh, bedankt nog allemaal!!!

Wiets