Help ! Ze doet zelf haar luier af op bed

Hallo

Help !!! Mijn dochter (2) doet zodra ze op bed ligt haar luier af.
En poept dan in haar bed,Plassen doet ze niet of in de po.
Op verschillende manieren hebben wij haar er al voor gestraft maar niks helpt.
Wie kent dit probleem en heeft een oplosing wij zijn ten einde raad
Alvast bedankt.

Groetjes Astrid

Hoi,

Ik ken het probleem op mijn werk.
Ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking en hier smeren de kinderen ook met ontlasting.
We hebben voor die kinderen een pyjama met ritssluiting op de rug, die krijgen ze niet open en kunnen dus ook niet smeren.
Misschien heb je iets aan deze tip anders zou ik het ook niet weten.

Succes ermee,
Groet Vanessa mama van Senna.

Heb ooit een half jaar gewerkt ook met zwakzinnige mensen. Diegenen die dit ook deden sliepen met wantjes. Een soort washandjes die je dicht kon knopen. Zo konden ze niet hun kleren uitdoen en ook niet smeren.

Bij mijn dochter van bijna 2 helpt het nu nog door haar rompertje over haar pyamabroek vast te maken. Maar evengoed heeft ze al een aantal keren d’r kleren uitgekregen. Je zou misschien iets als een soort kruippakje kunnen zoeken die ze misschien niet uit kan krijgen? Of een slaapzak met de rits op de achterkant?

Het lijkt wel of ze er express een zooitje van maakt, niet zoals mijn dochter, die het gewoon lekker vindt in d’r blote kont.

heyhey,

Mijn dochter is ook bijna twee en doet het ook niet alleen in bed maar ook beneden als je even niet oplet.
Ze krijgt het zelfs voor elkaar om de luier uit te krijgen terwijl haar romper nog dicht zit, stond echt versteld. En bij mij lukt het ook niet om het er af te leren

Liefs brenda

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wees gerust, het is een fase.
Mijn dochter deed niet alleen haar pamper uit, maar vond het ook doodleuk om met de inhoud te spelen. Meerdere keren heb ik haar bed, de vloer, de muren enz. moeten ontsmetten.
Een tijdje heeft het geholpen om de luiers achterstevoren aan te doen en Daar dan een rompertje over.
Ook bij mij hielp alleen een rompertje of een kruippakje niet.

Sinds mijn dochter 2,5 was ging ze op het potje.

Het heeft absoluut niets te maken met een acterstand ofzo. Je dochter is wellicht erg creatief!!

Groetjes,
Pia
pia.dean@pandora.be

P.S. Als je wil, kun je mijn blogje over mijn ervaring hierover lezen op m’n blog. Als je op mijn website op search klikt en je typt ‘playdoh’ in, kun je het blogje lezen…