Amy krijgt nu 5 flessen van 165 ml, alleen het gaat op het moment een beetje vreemd allemaal.
Ik liet haar tot nu toe altijd zelf bepalen wanneer ze voor een fles kwam. Maar als ze dan 8.30 bijv. haar eerste fles heeft en dan steeds 4 uur later de volgende dan kom je 's avonds op half 9 uit en dan heeft ze nog maar 4 flessen gehad. Hoe doe je dat dan met de laatste fles? Tot nu toe deden wij dan half 9 70 ml geven en half 11/11 uur nog 135 ml. Dan sliep ze steeds de nacht door tot de volgende ochtend.
We hebben haar ook wel eens na de fles van 9 uur 's avonds op bed gelegd en laten slapen en toen kwam ze 's nachts half 5.
Gister hadden we het helemaal raar. Toen had ze 8 uur haar eerste fles, 13.00 uur haar tweede, 17.00 haar derde en toen ging ze 18.00 uur slapen en moesten we haar 22.30 zelf wakker maken!
Maar toen kwam ze vannacht om 3.30!
Het lijkt er wel op of ze echt aan 4 flessen toe is, want ik had zelf het volgende schema in gedachten: 8.30/12.00/15.30/19.00/22.30 Maar ze heeft vanmorgen dus half 9 165 ml gehad en nu heb ik haar kwart voor 12 wakker gemaakt voor de volgende fles. 12 uur dus gegeven en ze drinkt helemaal niks! Ze wil echt niet! Ik kan dus die fles nu mooi weggooien… Ik weet echt niet meer wat ik moet, want als we 4 flessen geven komen we 's avonds dus steeds niet goed uit.
Er is totaal geen regelmaat of ritme en Amy heeft dat overdag juist wel nodig om de nacht goed te blijven slapen.
Wat zouden jullie doen? Welke tijden hoeveel flesvoeding geven? Help!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy