Help, welk speelgoed!


#1

Hoi meiden,
Nog even en dan gaat mijn dochter naar school. April is ze jarig. Het is misschien nog wat vroeg maar ik ben nu bezig om te kijken wat voor kadootjes ik kan vragen voor haar.
Maar…even een lijstje waar ze NIET mee speelt: poppen, poppenwagen, keukentje, lego, auto’s, poppenhuis.
Waar ze wel mee speelt al is het heel kort, my little pony, knutselen. Ja, dat was mijn lijst…HELP. Ze vind mini loco ook wel leuk en spelletjes maar ik zou zo graag zien dat ze iets heeft waar ze echt leuk mee zelf kan spelen! En dat heb ik nog niet gevonden. Iemand tips misschien?
En dan nog maar een vraagje erbij, bereiden jullie je kind naast drie wen-ochtenden nog voor op school of niet? En hoe dan? Vind het nu nog wat te vroeg omdat tijd nog niet zoveel zegt.
Groetjes Denise


#2

playmobil!

Groetekes, Sje


#3

Misschien spelletjes? (al moet er dan iemand meespelen)…of lego blokken en dan een huisje bouwen ofzo.
een springtouw?..iets voor buiten (april begint beter weer te worden)

gr, Danielle


#4

Lego stond in het niet-leuk-lijstje.

Groetekes, Sje


#5

erg he Sje! Ik heb playmobil ook al aan haar laten zien.
Lego geprobeerd met andere kinderen…niks hoor.
Ze gaat straks naar school en in de zomer weer veel buiten maar ik vind het toch jammer dat er niet iets is waar ze enthousiast over is!
Zoals je vaak hoort, een echt poppenmoeder of echte legofan.
Ja, spelletjes, knutselen dat wel, heel leuk maar wil me er dan ook wel altijd bij hebben. Lekker even alleen rommelen is er gewoon niet bij.


#6

emily hier rommelt het liefst aan , met speelgoed van haar broers en zus, dus de duplo lego en de auto’s , knexx etc… de keukenspulletjes en haar loopfietsje
maar als je maar 1 kind hebt , dan word het moeilijker, want dan koop je misschien dure playmobile en word er niet naar omgekeken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

Onze dochter word volgende week vier. Hier even een globaal lijstje van wat zij krijgt;

Het magische toverstafspel.
De zeemeerminbarbie.
Kappop.
Verkleedkleren.
Prinsessenschoentjes,
Loco.
Strijkkralen.

En niet allemaal van ons hoor, maar dat is wel ongeveer wat we gevraagd hebben.

Groetjes Manderijn.