Help, waterpokken!

Sinds gisteren heeft mijn zoontje Milan de waterpokken. Hij is twee jaar. Wij gaan zondag op vakantie naar Mallorca. Wat nu? Weet iemand hoe lang kindjes ziek zijn van waterpokken?
Ik las ergens dat ze dan niet in het zand mogen spelen, dat wordt dus niet naar het strand… En zwembad lijkt me dan ook niet verstandig.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hij zit nu natuurlijk in de besmettelijke fase en het lijkt me ook niet zo charmant om te gaan vliegen, hij kan natuurlijk ook baby´s aansteken.
Ik zie uit naar julllie reacties, dit drukt enorm onze vakantiepret en ik kan nu wel even een opstekertje gebruiken!

Groetjes, Ineke

zal ff infomeren bij de luchtvaart maatschappij want in velen gevallen nemen ze geen risico om u zoontje mee te nemen ivm overdragen naar andere die het nog niet gehad hebben

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Wat vervelend zo’n zieke mop.

Ik zou als ik jou was ook even informeren bij het reisbureau. Zij zullen ongetwijfeld ook advies voor je hebben.

Groetekes, Sje

Ja dat zou ik ook effe navragen bij het reisburo…

Enneee ik zal je effe dé tip geven…
Als hij erg last van de jeuk heeft laat hem dan in een bad met havermoutvlokken zitten, dan krijg ie niet zoveel jeuk en hij is er zo van af.
De blaasjes drogen dan ook sneller in, dikke kans dat het dan al korstjes zijn en dan is hij niet meer besmettelijk!

Gewoon havermout in een washand doen, dichtmaken met een elastiek, en hem ermee laten spelen, of hem even lekker ermee insmeren en niet afspoelen, maar gewoon droogdeppen, ik zou hem zo lang mogelijk laten zitten erin!
het is een glibberige boel, maar het werkt écht!!
Mijn kids waren er beide helemaal niet ziek van, hopelijk geld dat voor Milan (mooie naam trouwens ) ook!

Beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Enneee hij ruikt dan heerlijk naar brintapap

Groetjes Nathalie & Co