Met dank aan het UWV heb ik morgen een sollicitatie gesprek. Het gaan om telefonisch afspraken maken en telefonische aquisities. Op zich heb ik daar een hekel aan maar ja UWV bracht de vacature aan en ik dacht werk is werk.
Nou werd ik vandaag gebeld of ik morgen om 11.00 daar op gesprek wilde komen. Dus ja prima, en dan krijg je dit te horen: Je moet alleen wel weten dat je maar max 35 uur kan werken per week en dat je minimaal 9 euro per uur verdient. Met bonussysteem zou dit naar 11 kunnen, maar de eerste twee weken werk je zo ie zo maar 16 uur (a 9 euro dus) ivm trainingen en dan moet je jezelf eerst bewijzen om 35 uur te mogen werken.
Ik zit er nu nog eens over te denken maar ik heb er steeds meer bedenkingen bij. Zeker omdat ik vanmorgen een goed gesprek heb gehad bij een ub over en functie waarvan zij denkt dat ik echt geschikt ben. En een ander ub heeft ook een aantal vacatures waar ze me voorsteld, deze zijn niet voor vast maar wel voor langere tijd.
Zit er over te denken wel te gaan, afspraak kan ik nu niet meer cancelen (toch?) en het dan af te laten ketsen. Want ik weet dat ik echt wel concessies moet doen, maar droog brood eten??
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 07 Apr 2011 19:03:19
Gewijzigd door - Michèle op 07 Apr 2011 20:29:22