Help vraag!

hallo

jordy heeft nu al een hele tijd dat ie niet goed kan poepen eigelijk sinds de nieuwe voeding maar verder reageerd ie er goed op…
dus wil eigelijk niet overstappen op iets anders wat kan ik hem nou geven dat hij wat makelijker kan? bh roovice laxo… want dat geef ik liever niet…

alsvast bedankt

Tries

kyra heeft dat ook een tijdje gehad en op de wijk zeiden ze dat ik dan een theelepeltje zonnebloemolie door de voeding moest doen en dat werkte inderdaad goed ik deed dat dan alleen s’morgens want ik had zoiets bij iedere voeding lijkt me toch ook niet goed

groetjes anita

dat is een moeilijke hoor.

geef anders 10 cc water bij de voeding dat helpt ook wel eens

en misschien toch overstappen op de frisolac comfort dat werkte bij amber heel goed
johannesbroodpitmeel wil ook wel helpen.

wat je ook kan doen is jordy zijn voeding mengen met de comfort.
als je 5 schepjes nodig hebt doe je 3 gewone voeding die je altijd geeft en twee schepjes comfort

als je nutrilon geeft is het omneo.
als je frisolac geeft is het comfort

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

ja maar tries wil juist niet weer terug naar omneo, daar is ze net vanaf

Ik moet morgen naar het cb ik zal wel eens vragen wat hun tip is

Kussies

Ja volgens mij mag je een theelepeltje (olijf) olie in de fles doen, of aanlengen met extra water…

Veel suc6, Els

jaa graag kim’

laat je het me weten?

tries

wat els zegt. alleen als het echt nodig is een theelepeltje door 1 van de flessen

Kussies

bedankt ga het gelijk straks doen

kussie

tries

Let op!!!

In een dag mag je verspreid over 6 flessen, 3 kleine theelepels olie doen, in die periode deed ik een halve theelepel door elke fles! kwam ik dus precies op 3 theelepels uit. Ik heb dit drie maanden gedaan en we zijn, sinds fabienne een fruithapje krijgt van dat gezeur af! Gelukkig!

Duzzzzz, dit is mijn tip!

Liefs ellen