Help, vliegen met een dreumes?

Hoi meiden,

In het zwangerforum heb ik vraag gesteld over wel of niet op vakantie met een bol buikje. Nou daar zijn wel nu wel uit, we gaan!

Maar nu heb ik vraag. Heeft iemand van jullie ervaring met vliegen met een dreumes van zo’n 1,5 jaar oud? We willen richting Canarische eilanden en dat is toch al snel 4,5 uur vliegen en daarna nog 1 uur met de bus. Is dit wel te doen? Op dit moment kunnen we moppie best een tijdje bezighouden maar op een gegeven moment moeten de beentjes worden gestrekt en wil ze aan de boemel. En dat lijkt mij in een vliegtuig erg lastig. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoe gingen jullie ermee om? Tips en trucs?
Het zou denk ik fijn zijn als je 's nachts reist dan zal ze een beetje dutten op schoot (hoop ik ) maar ja dat hebben we niet voor het zeggen…

help?
groetjes,
Wendy

Ik heb nog nooit met onze dochter gevlogen dus ik heb er geen ervaring mee. Ik zou dezelfde twijffels hebben als jij denk ik, maar toch hoor ik om me heen van de meeste mensen dat het over het algemeen allemaal wel heel goed gaat. Ze zijn natuurlijk enorm onder de indruk van zo’n vliegtuig en ik zou denk ik wel zorgen voor voldoende afleiding tijdens de vlucht. Klein cadeautje, nieuw spelletje etc. Succes en alvast een fijne vakantie!

mama1980

Morgan was bijna 2 toen we worig jaar naar portugal vlogen. Heen vlogen we ;s middags en morgan heeft niet geslapen die dag. Ze was best uit der doen in het vliegtuig alleen de turbulentie vond ze helemaal het einde. Terug vlogen we 's nachts en heeft ze het gepresteerd om op 1 half uurtje slaap tot 2 uur (!) 's nachts wakker te blijven. Ze heeft een week nodig gehad om bij te komen. Maar we zouden het zo weer doen alleen moeten we nu betalen voor haar

Groetjes,

Michèle

ik heb er zelf ook geen ervaring mee, het lijkt me ook niet het meest makkelijke.
maar als je jezelf daar al op insteld kan het alleen maar meevallen.