hallo allemaal,
HELP!! ik heb een probleem waar ik al een lange tijd meezit.
ik ben moeder van 2 kinderen. 2 en half jaar en 4 jaar.
Nou is mijn grootste zorg mijn oudste van 4. ze heeft s’nachts veel last van ongewone huilbuien, die varieren van jammeren tot heel hard verdrietig huilen.
Dit gaat zo al door sinds ENKELE MAANDEN en weet geen oorzaak. alles is als altijd en er zijn geen bijzonderheden die zich afspelen in haar leventje. wel gaat ze sinds kort naar de basisschool maar de huilbuien begonnen al eerder.
Ik weet me er geen raad meer mee en heb al van alles geprobeerd: met nachtlampje slapen, deur op een kier en nog zoveel meer. het doet mij het meeste pijn om te zien dat de vermoeidheid op school doorzet door te weinig slaap en in de middag rond vijf uur wil ze slapen van vermoeidheid. wat ik overigens niet toelaat omdat ze gelijk ipv even uitrusten gelijk een uur of anderhalf uur doorslaapt en niet meer wakker te krijgen is. ze is ook overdag erg gepikkeerd en en soms lusteloos van vermoeidheid.
Ik kan het niet aanzien hoe deze situatie verslechterd en weet me er geen raad mee. zelf heb ik ook een slaaptekort gekregen hierdoor en de jongste van 2 die normaal gesproken de hele nacht doorslaapt wordt ook telkens gewekt door die nachtbuien. Help!! wie heeft er tips voor me.