Help Sje, deel 2

Wij hadden er ook een staan tot vorig jaar, maar hij stond al 5 jaar werkeloos te zijn. Dus toen de friteuse van mijn ouders overleed en ze op het punt stonden een nieuwe te gaan kopen, hebben we de onze meegegeven. Tjoepa, weg met dat ding!

Groetekes, Sje

Hoi hoi,

andere vraag maar meteen ik heb een babycook staan. Deze heeft een plastic bak waar het eten in gaat. Deze is aangeslagen, dus niet meer doorzichtig. Hoe zou ik die aanslag eruit kunnen krijgen denken jullie?
groetjes,
Wendy

ook met een reinigingstablet

Is net als met vieze rietjes etc welke tip kregen we daar ook alweer voor. Wel iets van bruis vorm dacht ik???

Sje: wij eten elke zaterdag friet… en baalde er zo van dat ik bij de frietkar moest gaan staan wachten … daarom dit jaar zelf een gekocht

Ja, volgens mij moet je dan zo’n bruistablet voor kunstgebitten gebruiken, niet?

Liefs, Anne

Ja, kunstgebitreinigingstabletten werken prima tegen alle soorten aanslag. Bijv. ook thee-aanslag in kopjes, roosvicee-aanslag in bekers, etc.

Groetekes, Sje

Hoi hoi, super ik ga meteen kunstklapperreiniger kopen, hihi.

Enneh…wij eten iedere donderdag patat maar halen het dus wel bij de snackbar want die is veeeeeeel lekkerder, vooral de mayo. Moppie krijgt het nog niet zo vaak, die eet dan lekker al groentes en vleesje bij mijn zus en als zij naar bed is gaat mama zondigen, errug he! hihi! Ze krijgt wel patatjes hoor want we eten het ook nog wel eens in het weekend. Mijn geluk is dat mijn man er niet zo van houdt want de dames hier zouden het wel iedere dag lusten…
groetjes,
Wendy

En geen dure kunstgebitreinigingstabletten kopen he?! Zonde van je geld. Gewoon van het eigen merk van je drogist ofzo.

Groetekes, Sje

doe ik!