Hoi allemaal
ik ben nieuw hier en ik heb denk ik een hele rare vraag. Maar omdat ik de enige in mijn vriendengroep/kennissenkring ben met een baby, wil ik het hier toch kwijt.
Mijn dochter Sarah is ruim 3 maanden en heeft altijd volledige borstvoeding gehad, Ze is altijd heel druk geweest, eigenlijk net niet een huil baby. Overdag slapen is er nooit echt bij geweest (ja, misschien de eerste 2 weken). En de avond is ze pas rond 12 uur stil. Van 12 uur 's middags tot dan is het huilen, en af en toe een hazenslaap, Ze lacht heus wel, maar niet zovaak als ik zou willen.
Nou werd vorige week de borstvoeding steeds moeilijker, vechten met haar, ze hield niet vast, sloeg en schopte rond, huilen. Dus ik naar het consultatie bureau, was ze ook nog afgevallen. Ik ben in overleg vanaf gister begonnen met flesvoeding: volledig. Heb geen zin meer in gehannes.
Nou, gister kende ik haar niet meer terug!!! Voor het eerst zonder mokken drinken (eerste x fles), slapen overdag, als ze even wakker is alleen maar bellen blazen en rondkijken.
Nu mijn vraag; is dit echt hoe een baby hoort te zijn?? Ik ken haar niet meer, alsof ze haar temperament kwijt is. Ze is zo suf…
Of heeft ze gewoon de hele tijd moeten vechten om genoeg te krijgen en is dit een voldane baby?
Het is van de ene op de andere dag zo stil in huis. Geen huil meer gehoord sinds gister.
Groetjes, Boukje en Sarah