Sorry maar ik moet even klagen! Minke is de laatste week echt niet te genieten. het begint bij het uit bed halen dan is het aankleden een RAMP. Aankleden en verschonen is goed voor een driftbui waarvan ik denk dat het hele dorp hem hoort. En dat bij elke luier en dat zijn er nogal wat. En ik moet haar echt in bedwang houden met twee handen om een luier aan te krijgen, ik sta er echt bij te zweten soms. Ik ben weleens heel boos geworden, negeren geprobeerd, niets doen, afleiden, ik erger me er eigenlijk gewoon heel erg aan. Verder is het de hele dag huilen, huilen, jengelen, piepen. Het is nu ochtend en ik ben er al weer klaar mee als ik eerlijk ben. Ik moetzeggen ze heeft ook diarree en ze krijgt kiesjes dus ze is ook niet helemaal topfit maar pffffffffffffff ik ook niet… Ik heb nu zwangerschapsverlof en ben ook veel meer thuis dus waarschijnlijk is het daarom nu even extra heftig. Maar herkennen jullie dit? Zijn er tips behalve rustig blijven ( dat kost me soms best veel moeite maar ik kan het wel hoor)? Thanks…