Help ons zoontje luistert niet

hallo allemaal

Ons kleine jongen van 3jaar oud heeft nu een keur,als hij zijn zin niet krijgt dat hij maar gaat slaan of schoppen.Al verschillende keren hebben we heb op de gang gezet,maar dat blijkt bij hem gewoon niet te helpen.Het is net of hij het erom doet.En als we hem dan over kunnen halen een spelletjes te doen of te gaan spelen samen dan doet ie het niet.Het ergste vindt ik dat ik bang ben dat straks anderen een hekel aan hem krijgen.Hoe leer ik dit nu het beste af dan

hallo mevrouw en meneer,

ik ben een meisje van 15 jaar mijn broer ook zo (ik heb mijn broertje opgevoed) ik doe nu 3de jaar verzorging

nu is hij 2.5 en hij kreeg ook zo'ke kuren dat is meestal als hij aandacht te kort heeft ik zou zeggen dat je hem meer aandacht moet geven en voor afteleren moet je hem meer aandacht geven en hem er op wijzen dat hij stout was of dat hij gebeten heeft ofzo

nog veel succes

groetjes kimberley

Tibo heeft dat ook een hele tijd gedaan, als em zijn zin niet kreeg, bijten of pitsen en echt om te hebben hé . Tot op een gegeven moment ik zou boos was, dat ik gewoon zijn arm genomen heb en zelf héél héél zachtjes heb gebeten … idd, mss pedagogisch niet verantwoord maar tis wel effectief geweest, hij heeft niet meer gebeten of gepitst.