Ik heb een hele tijd niks van me laten horen want het ging hier wel zo verschrikkelijk goed, maar nu weet ik het echt niet meer.
Ik begin hier zo langzaamderhand echt helemaal knettergek te worden.
tot nu toe is Ruben altijd er makkelijk en gehoorzaam geweest.
Maar sinds 3 dagen haalt hij werkelijk het bloed onder mijn nagels weg.
Middagslaapje ho maar, meneer gaat niet slapen en zet het toch op een gillen pppfffff…ga je er even heen om het rustig toe te spreken, kalmeert hij wat, leg hem duidelijk uit te gaan slapen en ga weer weg, en dan begint het geraas weer
en dan laat ik hem zijn gang maar gaan, na maximaal een uur slaapt hij eindelijk.
Bij het avond eten ging het een hele tijd goed maar nu wil meneer ineens niet meer eten, papa doet het normaal, maar dat mag niet, mama moet het doen.
S’avond met het douchen gaat het redelijk op het moment, heeft net een periode gehad dat hij ook niet met papa wou douchen alleen met mama.
op bed brengen was s’avond ook nooit een probleem je legde hem neer stopte hem toe een liedje zingen en tot morgen, en het bleef stil en hij ging slapen.
Maar nu gillen en zelfs s’nachts komt hij zo nu en dan weer eens, laat hem gewoon liggen hoor, maar als het te erg word kijk ik effe.
En s’morgen altijd 9:00 uur en nu 6-7 uur!!! en maar gillen soms valt hij nog wel in slaap maar niet altijd.
En wat heb ik nog meer te klagen o ja!!!
Meneertje is zo grijpg raag alles pakken waar hij vanaf moet blijven afstandbediengen mobiele telefoons, kasten open en dicht spullen met zin om vergooien om een reactie te krijgen.
Tot nu toe blijf ik stug volhouden door conceqent te zijn en hem te waarschuwen of afleiden, en na 3 waarschuwingen krijgt hij een tiik op de vinger maar dat maakt hem niks uit.
alleen als hij anderhalve minuut voor straf op de gang moet zitten lijkt het door te dringen, en dan gaan de handjes om hoog en zegt hij ory (sorry)
Maar ik word echt gek hier! dat gegil wat heeft dat manneke een karakter hij lijkt veel te veel op mij pppffffffff
Groetjes Marianne mama vanRuben