Help mijn zoontje wil niet slapen!

Hallo,

Vorige week zaterdag begon het allemaal. We hadden feest en wilde mijn zoontje en dochter bij mijn ouders laten slapen. mijn dochter vond het geen probleem juist alleen maar leuk!! Ik ging zelf mijn zoontje bij mijn ouders in bed (campingbed) leggen, meteen begon hij met krijsen ben er een tijd bij gebleven maar had zoiets van tja zal toch moeten gaan hij zal er doorheen moeten. Op een gegeven moment hoorde we een knal, en rende mijn vriend naar boven. Eenmaal daar zag hij dus dat mijn zoontje zich uit bed getrokken had…
We twijfelde geen moment en zijn met hem naar huis gereden. Eenmaal daar ging hij meteen lekker slapen. 2 nachten ging het goed, toen trok hij zich uit zijn ledikant. Ohh wat was hij boos maar pijn had hij zeker niet hoe raar het ook was/is.
Daarna ging het weer een dag goed maar toen begon het de dag daarna weer gewoon opnieuw. Weer trok hij zich uit zijn ledikant totaal in paniek. Vanavond weer hetzelfde. We hadden zijn lattenbodem los gemaakt en op de grond gelegd zodat het ledikant hoger zou komen. Het ledikant kwam nou tot aan zijn schouders dus je zou denken dat hij zich er nooit uit zou kunnen trekken. Maar dat bleek dus ook al niet te helpen.
Vanavond hebben we dan ook zijn ledikant weg gehaald en zijn matras op de grond neer gelegd. Tot nou toe wil hij nog niet slapen. En ja het is al laat half 1 in de nacht. Hij is op dit moment wel stil maar door zijn raam kunnen we zien dat hij gewoon staat te duimen…
Zijn er meerdere die dit meegemaakt hebben?? Of weet iemand wat we met hem kunnen doen???

Groetjes, Danielle

Hoi Danielle,
Nog steeds wakker? Wat vervelend voor jullie. Ik denk dat het een periode is. Toevallig las ik gister dat peuters rond de 2 jaar ineens weer gebroken nachten kunnen veroorzaken. Ook raadde het tijdschrift aan om misschien een spijltje uit het bed te halen, zodat hij niet zo hard neer komt.
Ja, ik weet ook niet goed wat het beste is voor je kind. Hoe oud is hij?
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Hoi Daniela,

Mijn zoontje word vandaag 2 jaar!! Groot feest natuurlijk hihi

Heb hem net weer uit bed gehaald, uiteindelijk is hij vannacht gaan slapen half op de grond half op zijn matras. Sneu om te zien. Maar wat ik veel erger vind zijn die blauwe plekken. Hij is gisteravond dus op zijn neus gevallen. Dit word echt gevaarlijk voor hem en wat we ook doen als we hem in zijn ledikantje leggen zal hij eruit klimmen.
We proberen het op deze manier nog maar even.
Denk dat deze ouders maar is moesten gaan shoppen voor een peuterbedje.

Bedankt voor je reaktie!!

Groetjes, Danielle

Ik denk dat het tijd wordt voor een groot bed. Mijnoudste dochter lag er ook al met 2 jaar in.
Dit wordt nl levnsgevaarlijk. Voor hetzelfde geld valt hij op de bovenkant van zijn hoofd, en ik geloof ook niet dat je zelf nog echt lekker slaapt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Hoi hoi,

Nee je hebt helemaal gelijk slapen doen we nou echt niet. Je ligt constant te luisteren. Het is zeker levensgevaarlijk om hem nog in zijn ledikantje te leggen. We gaan inderdaad voor een groot bed!! Kleine jongetjes worden groot he!! Hahaha.

Groetjes, Danielle

Dat gaat inderdaad heel snel en hoeven we geen moeite voor te doen

Groetjes Michelle