Lieve moeders,
Ik heb advies nodig! Ik heb een heel leuk, druk mannetje van 22 maanden oud.
Al vanaf dat hij 6 maanden is en kan kruipen heb ik mijn handen vol aan hem. Gelukkig slaapt hij als een roosje wordt om 08.00/08.30 wakker. In de afgeleopen 6 maanden misschien 1 x snachts mijn bed uitgeweest.
Ineens sloeg dit om. Vanaf zaterdag wil hij niet meer naar bed, smiddags niet en savonds niet, hij trapt 1 groot drama. Blijft uren wakker. Huilen, krijsen, aan me vast klampen. Ook heeft hij zichzelf uit bed geworpen. ik heb nu de zijkanten eraf gehaald zodat dit niet meer gebeurd. Ik heb hem laten huilen, maar hij gaat uren door.
Ik heb hem getroost en teruggelegd tot wel 6 x per avond. Naast hem gaan liggen, maar zorda ik wegga begint ie te krijsen. Hij is normaal helemaal nioet zo aanhankelijk of eenkennig. ineens valt ie om van moeheid, paar uur later wakker en dan begint t feest opnieuw, al 5 dagen nu.
Ik herken hem niet meer. De verandering in zijn leven is dat hij vorige week is gaan wennen in een nieuwe groep op het kdv omdat hij 22 maanden is. (peutergroep) maar dat gaat goed hij vindt het heel leuk zeggen ze. hij slaapt maar 5 uur per dag en ik maak me zo ongerust.
is dit een fase?
wat kan het zijn? waarom voelt hij zich niet veilig?
Hoelang kan ik hem zo laten huilen op zijn kamer na poginng(en) tot terugleggen en troosten?
HELP