Help mijn kleintje word groot

Hebben jullie dat ook wel eens dat het je ineens aanvliegt dat het allemaal zo snel gaat? Rens kan nu al behoorlijk lopen en daarbij is hij gelijk ook maar begonnen met klimmen. Ook snapt hij in ene hoe je op een loopauto moet rijden.
En nu met het mooie weer is het natuurlijk niets anders als buiten spelen en daarbij heeft hij mij echt niet nodig. Hij kan z’n eigen uren vermaken met z’n zandbak en loopauto en vergeet dan gewoon dat ik er ben.
Tuurlijk ben ik hartstikke trots op hem maar hij is nu ook gelijk echt geen baytje meer nu hij loopt. Maar dat is waarschijnlijk wel herkenbaar.

groetjes Ramona

heel herkenbaar. Zat het me gister nog te bedenken op de kinderboerderij toen morgan zelf door de wei liep en de heuvel aan het bedwingen was en heel stoer zelf achter de koe aan ging en mij ook totaal vergeten was dat ik dacht waar ik mijn baby. Maar ik moet zeggen deze mate van zelfstandigheid heeft ook we lwat hoor

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk is dat herkenbaar…

Ik geniet er volop van!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Idd heel herkenbaar.

Maar ik geniet er net als wat Mriek al zegt heel erg van. Ze worden zo wijs en begrijpen zoveel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Heel herkenbaar!
Ook ik geniet er eigenlijk heel erg van. Ik vind het heerlijk als hij weer eens iets nieuws ontdekt heeft

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Helemaal eens meiden! Ik vind dit echt een fantastische leeftijd…

ja heel herkenbaar ramona,
je groeit er vanzelf in mee, dat is dan wel zo, maar soms dan denk je dat het je aan het ontglippen is ofzo.
het gaat echt HEEL snel en als je terugkijkt naar het moment toen ze nog baby waren en echt net geboren waren, dan is dat soms moeilijk te bevatten.
komt goed

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Zo was ik van de week nog het fotoboek aan het doorbladeren en dacht waar is mijn baby gebleven. Het is al zo’n grote knul geworden. Zo’n lekker ondernemend mannetje. Maar ook daar ben ik weer heel trots op en kan er enorm van genieten. Vind het gewoon wonderbaarlijk hoe ze zich zo snel ontwikkelen!

Groetjes Bianca

Ook ik herken het maar al te goed.
Ik geniet er echt heel veel om hem te zien veranderen en te leren.
Maar af en toe bedenk ik me ook wel, van waar is mijn baby’tje gebleven.
Hij word groot pinkt een traantje weg Maar ik vind het wel leuk dat we elkaar nu wel een beetje kunnen verstaan, en als hij ‘mama’ zegt dan smelt ik helemaal weg, met die onschuldige oogjes van hem.

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Het gaat zekers erg hard,
ze kunnen elke maand weer veel meer dingen en hebben dan echt een sprongetje gemaakt.

Het gaat niet alleen erg hard in de ontwikkeling maar ook nog eens in zijn groei pfff moet voor de zomer al maatje 122 aan gaan schaffen voor mijn 2,5 jarige zoon.
Terwijl zijn oudere neefje van 4 nog in maatje 98/104 past hihi.
Daar kan Mika AL heel lang niet meer in.

Ik vind het trouwens wel erg leuk om te zien hoe kinderen zo snel veranderen,vooral hij nu al zo goed kan praten,sommige opmerkingen kom je niet meer van bij haha.

Groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Oh ja hoor dat heb ik ook!

Als ik naar baby foto’s kijk van Thoby krijg ik altijd zo’n 'huil gevoel’
Wat was hij klein! En het lijkt nog zo kort geleden!
En kijk hem nu, hij is een echt jongetje!

Soms mis ik die baby tijd maar geniet ook zo ontzettend van deze leeftijd!

Groetjes,
Margot