Help mij

Goeiendag ik ben chantal een moeder van 24 en heb een zoontjuh van 16 maanden ik zit met een probleem me ex en ik zijn nu 4 maanden uitelkaar omdat hij niet een normaal en verantwoord leven had voor mijn zoon hij rookte wiet en liet het wiet ook overal in huis slingeren als hij ging eten met de kleine liet hij de messen altijd liggen op tafel al meerder keren niet goed opgelet met weg gaan steelt dingen als hij met me zoontjuh na de stad gaat dus eigenlijk wil ik dat hij geen recht meer heeft op me zoontjuh ben zo bang dat ik me zoontjuh binnenkort bij het politie buro kan komen ophalen hij heeft me zoon alleen erkend als vrucht we hebben geen samenlevings contract niet getrouwd voor de rest helemaal niks welke rechten heeft hij en kan ik de voledige achternaam krijgen en hem mijn achternaam geven als iemand iets weet help me aub of email me na kempchantal@hotmail.com

ckemp

als ik jouw was zou ik een keer langs maatschappelijk werk gaan, kun je gewoon naar binnen lopen in jouw gemeente en hun helpen je zo verder en kunnen je vertellen wat je rechten zijn. Aangezien je verder niets hebt afgesloten en hij alleen het vrucht erkend heeft, heb jij de volledige voogdij tenzij anders geregeld, omdat zelfs de buurman een ongeboren vrucht kan herkennen. Maar dan nog Maatschappelijk werk kan je hier meer over vertellen.

Loop even binnen bij het Juridisch Loket, zij kunnen je advies geven. Google even of er eentje in je woonplaats of in de dichtstbijzijnde grote plaats zit.

Als hij jullie kindje heeft erkend en een tijdje met jullie samen heeft gewoond, dan is hij juridisch de vader van jullie kindje en heeft hij in principe het recht om bijvoorbeeld een omgangsregeling te vragen aan de rechtbank, als jullie daar niet uit zouden komen. Hebben jullie ook samen het gezag, of hebben jullie dat niet geregeld na de erkenning? Als hij het gezag heeft, dan is zijn positie nog iets sterker dan wanneer hij dat níet heeft.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
zoontjuh
punten, komma`s enz

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 06 Oct 2010 08:26:59

He meid,

ik heb je even gemaild!

gr, Shirley

Sorry maar je stukje is amper te lezen. En idd zoonTJUH???
Ik wil nog even opmerken dat iedereen dit kan meelezen en het zijn nogal problemen die je hier noemt. Ik weet niet in hoeverre je ex dit ook kan meelezen en iedereen moet voor zich weten wat hij wel en niet aan het internet toevertrouwd hoor maar ik zou er heel erg mee oppassen. Sommige dingen zijn ook gewoon; prive toch?
Je wilt ook geen gedoe met je ex lijkt me en je mailadres staat er ook nog eens open en bloot bij.

Ik kan je verder geen tips geven maar wens je heel veel sterkte en succes.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers