Help me wordt er gek van!

Hallo allemaal
Ik ben al 4maanden gestopt met de pil.
4aug was ik het meest vruchtbaar we hebben toen ook flink geklust.
5aug de eisprong. Ik heb veel rare dingen gevoelt en hevige steken.
Die klachten zijn niet opgehouden zelfs vandaag niet. Ik heb er geen pijn van maar het voelt zo raar. En soms heb ik van die steken dat ik bijna niet meer kan lopen maar die had ik meer op 5aug.
Vandaag heb ik me innestel en ook vandaag heb ik zulke steken en rond me borsten een raar gevoel en gevoelige tepels.
Ik ben niet misselijk.
In de nacht heb ik van die stroom schokjes in mn buik zo voelt het '‘klinkt misshien raar maar ik weet het anders niet te beschrijven’'
Ik heb ook dunne vloed redelijk veel. Het is heel licht en doorzichtig.

Ben ik al lang genoeg gestopt met de pil?
En heb ik op tijd geklust?

waldschmit

Prissy,

Nogmaals, ben er nou niet te krampachtig mee bezig, dat werkt alleen maar averechts!

Je hebt het over een eisprong op 5 augustus, het is nu 10 augustus! Ja tuurlijk zou je zwanger kunnen zijn, en tuurlijk kan het lang genoeg geleden zijn dat je met de pil gestopt bent en natuurlijk kun je precies op het goede moment met elkaar naar bed zijn geweest, maar je bericht komt over of je helemaal op de toppen van je zenuwen bent!

Je bent nog kei-jong, dus er is geen haast bij om zwanger te raken. En zolang je zo nerveus blijft doen, word je echt niet zwanger hoor!

Laat de natuur nou eens even zijn gang gaan en zorg ervoor dat je hier niet hartstikke overspannen van raakt, want je toekomstige kindje heeft niks aan een overspannen moeder. En je partner heeft er ook niks aan want het kan je relatie ook nog eens hartstikke onder druk zetten.

En een kind krijgen terwijl je relatie niet optimaal is, nou geloof me maar, dat is niet zo’n goed idee! (En dan zeg ik het nog mild!) Zelfs op de beste relaties komt een bepaalde druk te liggen op het moment dat er een kindje geboren wordt, dus een instabiele relatie klapt sowieso in zo’n situatie.

Groetekes, Sje

Dat klinkt inderdaad niet naar een gezellig klusje, maar meer naar een NOODKLUS. Bij voorbaat kan ik je vertellen dat alleen maar averechts werkt, ken genoeg mensen die ook er TE veel mee bezig waren en op het moment dat die spanningen eraf waren en de relatie weer op de eerste plaats stond EUREKAAAAA… je raad het al. Echt waar meiske, ook al wil je nog zo graag. Ik heb er een jaar over gedaan bij de eerste ( zelfs met een temperatuurkaart na 8 maanden ) en bij de 2e was meteen raak. Juist omdat ik dacht dat het weer een jaar zou gaan duren denk ik en we er dus zeker nog niet zo sterk mee bezig waren. Dus meissie, geniet er van en laat ook iets aan het lot over.

Gewijzigd door - Asje op 10 Aug 2006 19:40:57

Ik sluit me bij de andere vrouwen aan Prissy.
Is misschien niet wat jij wil lezen, maar jeetje, je bent pas 18 jaar !
Je moet daar lekker losjes in zijn en gewoon van je partner houden.
Derest komt vanzelf wel, je hebt nog alle tijd

Ik heb geloof ik een stukje gemist over je relatie maar idd als ie nu al niet goed is en je bent zwanger en staat stijf van de hormoontjes kan dat een doodklap geven.
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn iig, komt heus wel. En meestal op het moment dat je het niet verwacht

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

WIE ZEGT ER DAT MIJN RELATIE NIET GOED IS ?!
IK HEB NOG NOOIT WAT OVER MIJN RELATIE VERTELT DUS IK WEET NIET WIE DAT LOOPT TE VERZINNEN
MIJN RELATIE IS JUIST HEEL ERG GOED

VEEL LIEFS

waldschmit

hey ,

ik maak me ook echt geen zorgen ben er heel weinig mee bezig.
maar sommige denken hier dat ik er dagelijks mee bezig ben wat helemaal niet zo is.
maar dit keer voelt het allemaal zo anders vandaar dat ik hier na toe kwam.
ik werk ik heb een vaste baan. heb me school al afgemaakt.
en uitgaan stapppen daar houden mijn vriend en ik niet zo van.
dus ik zal alle tijd hebben om mijn kindje te kunnen opvoeden en alle aandacht en liefde te geven.
mijn vriend heeft ook een vaste baan.
dus ik begrijp niet waarom de mensen hier zo raar moeten doen.
het gaat perfect in mijn relatie.

veel liefs

waldschmit

Ik doe niet raar maar na de bovenstaande berichtjes gelezen te hebben ging ik daar van uit ja. Hoef je niet gelijk zo heetgebakerd te reageren.
Succes iig

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

Beste Prissy

Je zegt ik ben al 4 maanden gestopt met de pil nou is dat niet zo lang hoor, er zijn mensen die er soms jaren over doen, ik snap dat als je wens er is om een kindje te krijgen elke maand er 1 is en dat het dan heel lang lijkt te duren.

Maar ik moet de andere meiden wel gelijk geven dat je over komt dat je er wel heel erg mee bezig bent, nu kan ik me dat heel goed voor stellen (wij zijn 7 jaar bezig geweest voor dat de eerste kwam) maar vaak lukt het dan niet… dus hoe moeilijk het ook is moet je proberen het van je af te zetten… en Nooit klussen omdat het moet maar omdat jullie er zin in hebben…

en hopelijk zien we dan over een tijdje dat je in blijde verwachting bent!

Tries

quote:
Prissy,

Nogmaals, ben er nou niet te krampachtig mee bezig, dat werkt alleen maar averechts!

Laat de natuur nou eens even zijn gang gaan en zorg ervoor dat je hier niet hartstikke overspannen van raakt, want je toekomstige kindje heeft niks aan een overspannen moeder. En je partner heeft er ook niks aan want het kan je relatie ook nog eens hartstikke onder druk zetten.

En een kind krijgen terwijl je relatie niet optimaal is, nou geloof me maar, dat is niet zo’n goed idee! (En dan zeg ik het nog mild!) Zelfs op de beste relaties komt een bepaalde druk te liggen op het moment dat er een kindje geboren wordt, dus een instabiele relatie klapt sowieso in zo’n situatie.

Groetekes, Sje

Hier is het misverstand, Sje bedoeld dat je relatie eronder kan lijden als je er zo krampachtig mee bezig bent om een kindje te verwekken en uiteindelijk wordt daardoor dan je relatie niet optimaal. Ze zegt dus niet dat die nu niet optimaal is, maar dat dat wel zou kunnen gebeuren als je alleen nog maar bezig bent met het verwekken van een kindje.
quote:
Ik ben al 4maanden gestopt met de pil. 4aug was ik het meest vruchtbaar we hebben toen ook flink geklust. 5aug de eisprong. Vandaag heb ik me innestel
Aangezien ik dit ( behalve met de temperatuurkaart )nooit precies van mezelf heb geweten reist bij mij het vermoeden dat je er heel erg veel mee bezig bent. Tuurlijk kan ik me daarin vergissen, maar ik geef je hier gewoon even aan hoe ik aan dat vermoeden kom.

Verder hopen we natuurlijk allemaal dat je gauw in verwachting bent want we kennen allemaal de wens nog wel en er zijn hier nog genoeg mensen die die wens ook nog steeds koesteren.

Gewijzigd door - Asje op 11 Aug 2006 13:26:55