HELP! kruidvat verkoopt de voeding niet meer!

ooh ik zit echt in een crisis hiero!

de kruidvat bij ons (EN IN DE BUURT!) verkopen extra care nr 1 niet meer! komt ook niet meer binnen en via de website (online bestellen) zijn ze er ook niet meer! wat moet ik nu doen???
de financieen zijn niet zo goed dat we dure merken kunnen kopen…HELP!

(K)Kuzjes!

Is dat echt van het kruitvat of verkoopt een andere drogist het ook?? Anders even overleggen met het CB wat een goed betaalbaar alternatief is.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja er zit hier dus maar 1 drogist in de buurt en dat is het kruidvat, dat is het klote! heb ook geen vervoer geen rijbewijs! is toch te belachelijk voor woorden je kunt tcoh niet zomaar deze voeding uit je assortiment halen! hoe achterlijk zijn ze daar!

(K)Kuzjes!

Kan je man/ vriend niet iets meenemen als ie van of naar zijn werk gaat. Of met iemand iets afspreken die ergens anders boodschappen doet. En een supermarkt?? Die willen die dingen ook nog wel eens verkopen.

En heb je het er al met de bedrijfsleider over gehad??? Misschien weet die een oplossing.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Michèle op 29 Dec 2008 15:04:08

Misschien kun je voorlopig hier iets mee;
ik heb op Google gezocht op kruidvat extra care 1 en toen kwam ik bij een advertentie op Marktplaats van iemand die in elk geval nog een verpakking heeft staan waar ze niks mee doet.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Dec 2008 15:25:45

quote:
Misschien kun je voorlopig hier iets mee; ik heb op Google gezocht op kruidvat extra care 1 en toen kwam ik bij een advertentie op Marktplaats van iemand die in elk geval nog een verpakking heeft staan waar ze niks mee doet.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Dec 2008 15:25:45

wat is de link?
bedankt
en dat is het hem nou juist iedereen is werken tot 6 uur mijn vriend is verder van huis en komt pas morgen terug…pff wat een …piep…

ja ik heb een mail gestuurd naar de hoofdzaak van het kruidvat…binne 5 dage bericht over 3 dagen heb ik geen voeding meer en ze hebbe het hier nergens…
nouja een vriendin van me uit een andere stad zou kijken of ze het daar nog wel hadden en 3 pakken meenemen dan kan ik weer vooruit…nou hopen dat ze daar ook niet uit de winkel zijn

(K)Kuzjes!

Was een hele lange link maar als je op de genoemde trefwoorden zoekt krijg je die marktplaats-advertentie op de eerste pagina met resultaten.

Groetekes, Sje