Help keelpijn!

Het is weer een keer zover. Rick is weer hevig verkouden. Elke keer als hij hoest staan de tranen in zijn ogen van zijn hoesten. Tijmsiroop werk even, maar niet lang genoeg, bisolvon heeft weinig effect. Overdag gaat het wel , maar nadat hij even geslapen heeft is het heel erg.Hij heeft geen koorts en hij zit wel te klooien met tandjes.

bianca.

Jeetje, volgens mij heerst
het wel een beetje.
Heel veel sterkte

Liefs Kristel

Nou, het heerst absoluut!
We hebben het hier thuis dus zelf, maar om mij heen hoor ik ook niet anders. Echt niet normaal meer.
Maar wel supervervelend.
Heeeeeel veel sterkte met die kleine hoor!
Hoop dat het snel wat beter gaat!

Groetjes, mamma van Stephan

weet niet hoe oud rick is maar melk met anijs helpt heel erg goed voor de nacht

heel veel sterkte

Rick is 7 maanden en een beetje.van 21 september)

bianca.

nee dan mag hij dit niet hebben

wat je wel kan doen is naar aphotheek gaan daar hebben ze denk ik wel wat voor hem

Het nadeel van de medicijnen die er zijn voor baby’s beginnen pas bij een jaar. Homeopatische spullen heb ik wel in huis, maar ja werken ook niet echt.

bianca.

Tussistin (of zoiets) is homeopatisch
en mag aan baby’s worden gegeven. Vraag ernaar bij de drogist. Werkte bij Sanne goed.

Liefs Kristel

Heb ik ook al in huis, maar helaas Rik laat het weer uit zijn mond lopen. Veel drinken werkt ook niet, want diksap (verschillende soorten)moet hij niet, Rooivicee moet hij niet 1 slok en dan is het weg ermee.

bianca.

veel laten drinken en koud dus koud water enz… het heerst inderdaad ik zelf heb het ook jordy is ook en heeft ook koorts

Tries

Liefs Tries

Hoi hoi
verschrikkelijk een kindje met keelpijn weet er alles van
ik heb robin kamillethee laten drinken kleine beetjes
en dat werkte wel hij had keelontstekking
het verzacht
misschien helpt het bij jou kleintje ook
heel veel sterkte
Groetjes heleen

Dat ga ik zeker proberen. Ik geef Rick namelijk ook een paar likkjes van mijn waterijsje en moet zeggen dat werkt ook wel goed.(mag het eigenlijk nog niet hebben)

bianca.

nou ik heb ook een ziek kind… keelpijn, volgens mijheeft hij ook oorpijn. heel hees. koorts die niet wilt zakken. veel huilen ontroostbaar. vannacht bijna heel de nacht met hem opgezeten. het is echt heel zielig. ik heb zometeen een afspraak bij de huisarts gemaakt met hem. want ik vertrouw het niet. vanmorgen had hij nog 38.7 graden koorts. kuss van mij

maureen

Hè bah, wat vervelend zeg! Het is wel overduidelijk dat het heerst zeg.
Goed dat je een afspraak hebt, ik zou het ook niet vertrouwen.
Laat je ons weten hoe het geweest is?
En veel sterkte met je kleine mannetje hè! (welke van de twee is het eigenlijk?)

Liefs, mamma van Stephan

hoi maup.
Laat je niet afschepen met het gaat vanzelf wel over. Had ik namelijk 3 weken geleden ook en omdat ik het niet meer aankon kreeg ik een kuurtje. Ik dacht bij mezelf ik doe het voor mijn kind niet voor mezelf.
Want Rick was toen ook verschrikkelijk hees en had ook verhoging.

bianca.

Hoe gaat het eigenlijk nu
met jullie Bianca? Is Rick weer
helemaal de oude?

Liefs Kristel

Nog niet helemaal.

Hij hoest wel wat minder maar heeft eergisteren voor het eerst weer doorgeslapen.(hoera). Ik blij en zijn vader helemaal. (ik HAd het weekend nachtdienst). Hij loopt nu alleen nog te snotteren, dus maar weer sprayen met zoutoplossing. Ik denk dat ik daar maar aandelen in ga nemen.HIHI.
Nee gelukkig heeft hij er zelf ook weinig last meer van.

bianca.

Wat fijn.
Sanne is ook weer verkouden.
Het houd niet op geloof ik.

Liefs Kristel

nou ik heb voor hem een ventolin puf gehad. hij heeft een virus infectie aan zijn bovenste luchtwegen en hij reageert wat astmatisch.(hij heeft geen astma) zijn oren waren niet ontstoken maar zijn keel wel. verder kan ze er ook weinig aan doen. het is nog steeds hetzelfde. een heel zielig ziek kind wat alleen maar huilt en niet kan slapen. het is echt erg!! het is die kleinste trouwens alessandro van 9 maanden. ik weet ook niet wat ik moet doen hoor… wat sta je dan machteloos he? fabiano is nooit ziek geweest, maar nu weet ik wat het is als je kind echt ziek is… vreselijk

maureen

nou sterkte meid, ik leef met je mee.

goetjes Bianca mama van Rick