Help ik word een walrus geloof ik

Hahaha Laat de kleine maar komen inderdaad, want heb een poets bui vandaag!
Heb zelfs die stomme-ruimte-vretende-box al klaar staan Hahaha…

Het enigste wat ik nog moet kopen is flesvoeding, en beschuit en muisjes…

Pfff… Waarom heb ik die poetsbui nu al???

Liefs, Melanie

Omdat je nesteldrang hebt en de kleine snel gaat komen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hmm… Zullen we dan maar hopen dat ie over 1.5 week komt, en niet nu al??

Liefs, Melanie

Is goed!

Groetjes,
M

Ik ben ook weer geweest en alles was gelukkig goed. Mijn bloeddruk was 125 om 65, dus dat was keurig. Daarna voelde ze de ligging van de baarmoeder en die was ook keurig. Toen het hartje gehoord, dus dat was toch ook wel weer een opluchting om te horen. Was alweer 5 weken geleden en na dat bloedverlies toch weer een bevestiging dat het goed was.

Vind het alleen wel raar dat ik nu weer pas over 5 weken moet komen. Maar goed het is niet anders. Belangrijktse is dat alles goed gaat en we hebben natuurlijk nog de 20 weken echo op 9 november.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat alles goed was Sandra… ook voor jou/jullie een hele bevestiging…
Spannend zeg 9 November de 20 weken echo… Willen jullie weten wat het word?

Liefs, Melanie

Wat fijn Sandra, dat alles goed was! En nu op naar november, ook zo’n mijlpaalmoment. Spannend weer!

Groetjes,
M

Nee. Melanie we willen niet weten wat het wordt. Haha uiteraard zijn we erg nieuwsgierig, maar ik vind het erg leuk om pas bij de bevalling te horen.

Groetjes,
Sandra

super meiden dat de controle weer goed waren! Altijd fijn om te horen dat het goed gaat!!
Spannend Sandra straks de 20 weken echo. Wij moeten 18 november!!
Om de 5 weken is idd best lang. Hier is het om de 4 weken. Ik mag 1 november gelukkig weer. Dus nog 1,5 week wachten.

Lilypie Pregnancy tickers

Fijn dat alles weer goed was Mellanie en Sandra.

groetjes Ramona

[img]http://lbdm.lilypie.com/uGNVp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/9ODvp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Goed te lezen dat het goed gaat met alle mama’s en de baby’s!

Ik moet ipv 16 november nu toch vandaag al naar de VK, mijn bloeddruk blijkt veels te laag…
Waarschijnlijk ook door de nachtdiensten die ik nu werk, vandaar dit tijdstip ook, maar Spruitje ( zo noemen we ons aankomende kindje) vind het he-le-maal niet leuk.
Misselijkheid helaas weer in volle hevigheid terug en dus ook een lage bloeddruk.
Dus vandaag naar de VK en de huisarts om te kijken wat te doen…

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

He gats Marmama, weer misselijk!! En dan ook nog op zo`n tijdstip werken… ik ken het wel hoor, mijn vader heeft ook af en toe van die tijden…
maar zo went je spruit niet aan lekker slapen snachts haha…

Ik vertelde gister tegen de VK dat ie van ons overdag zo druk is, en savonds als wij gaan slapen, lekker rustig is… Nou zegt ze dat heb je mooi voor elkaar, heeft hij het ritme al helemaal te pakken. hahahhaa…

Succes trouwens bij de dokter, ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is…

@ Sandra: Oke… een verassing dus… ook leuk wist je ook niet dat Tim een jongen werd?

Liefs, Melanie

hallo dames
ik ben nu 18 weken zwanger van mijn derde wonder
bij mijn eerste zwangerschap ben ik heel veel aangekomen 40 kilo
maar na zes weken na men bevalling was ik al 45 kilo afgevallen een wereld wonder maar o wat was ik blij kom men eigen kleren weer aan
mijn tweede zwangerschap had ik ook veel sneller een buik
bij elf weken zaten men broeken echt niet meer lekker en was dan ook blij dat we met 13 weken konden vertellen zo dat ik het niet meer hoefde te verbergen
en men strakke broeken uit kon
bij mijn tweede zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen had op het laatst weer een mega buik bij mijn eerste ook trouwens leek wel een luchtballon hihi
nu ben ik zwanger van men derde en hoe gek het ook is heb pas van af week 16 zwangerschapskleren aan eerder was gewoon weg nog niet nodig
wel groeid men buik goed maar anders dan bij men andere boys
dus het kan raar lopen iedereen zei tegen me als je een derde krijgt dan ben je al bol met 8 weken !! was ik zelf ook van uitgegaan hoor …
maar dat was dus niet het geval
men buik groeit nu als en speer en weet zeker dat ik straks gewoon weer een luchtballon word …

Nee, Melanie bij Tim wisten we het ook niet. Zie er het voordeel niet van in het nu al te weten. Uiteraard zijn we erg nieuwsgierig, maar ik vind het veel leuker dat pas te weten als ik bevallen ben. Maar goed dat is voor iedereen persoonlijk. Ik word dan ook gek van de vragen wil je een jongen of meisje. Als ik dan zeg dat het me niet uitmaakt als het maar gezond is dan blijven mensen maar doordrammen. Zo van natuurlijk heb je voorkeur. Pff zucht waarom denken andere mensen het altijd beter te weten.

Vervelend marmama dat je bloeddruk veel te laag is. Sterkte ermee en ik hoop dat de vk of huisarts je verder kan helpen.

Groetjes,
Sandra

Oh die opmerkingen kreeg ik ook altijd… Heb je dan echt geen voorkeur?
Nee zei ik dan, het maakt me niet uit… en tuuuuuuuuuuuurlijk is een meisje leuk als je al een jongen hebt, maar het maakt me niet uit… als het maar gezond is…
Spannend zeg, bij de geboorte erachterkomen wat het is…

Mijn moeder kent iemand, die dacht echt voor 100% zeker te weten dat ze een jongen zou krijgen, alles was blauw geverft en jongens kleertjes waren gehaald…
Ook op de echo dachten ze een piemeltje te zien.

Niets bleek minder waar, want toen het kind geboren was, bleek het een meisje… hahahahha dat is lullig…
Gelukkig hebben wij ALLES neutraal, op 1 dekbedje na…:smiley:

Liefs, Melanie