Help ik weet het niet meer :(

Het is nu iedere avond prijs hier
Demi eet netjes haar flesje leeg (230 cc) en dan leggen we haar op bed, en vervolgens gaat ze niet slapen en gaat ze jengelen, en in bed staat ze ons al op te wachten, en als we haar dan nog een flesje bij geven is het goed.
Maar das toch niet normaal, gisteren presteerde ze het om eerst die fles van 230 cc op te eten, en daarna nog eens 120, dus tel maar uit, madam had dus 350 op!!
Nu dacht ik vanavond, ik zal er wat rijstebloem door doen, en ze dronk d’r fles niet op, ik dacht tja dat kan want nu is het machtiger, nee hoor madam wilde niet slapen, hup weer eruit, weer een fles, al met al had ze nog ruim 260 op, dit is toch niet goed wel?
En op de dag eet ze voldoende, en altijd alles op, dus waar het aan ligt???.. Geen idee!
Ik zal eens typen wat ze nu krijgt op een dag:

Ontbijt: 1 sneetje brood en een flesje 100 cc (meer als 100 wilt ze niet)
Tussendoor: een potje fruit (een grote)
Lunch: 1 sneetje brood weer met 100 cc opvolgmelk
Tussendoor: een koekje met diksap
Avondeten: groente een groot potje en nog een danone na of vla, en danoontje meestal 2
Dan voor het slapen gaan nog een fles varierend dus van 230 cc tot 350 cc…

Help dames ik weet het ff niet meer

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi!

Gewoon zoveel geven hoor, blijkbaar heeft ze het momenteel gewoon nodig, en overvoeren kan bijna niet bj die kleintjes, en door minder te geven dan ze willen werk je op latere leeftijd overgewicht in de hand. Die rijstebloem erdoor zou ik zeker doen hoor, alleen melk savonds is meestal niet genoeg, en als ze meer wil zou ik er geen probleem van maken

Groetjes, Els