voor mijn gevoel heb ik alles al geprobeerd…maar ik vraag toch jullie raad.
soms denk ik waarom ben ik ooit aan de fles begonnen?? met borstvoeding was ik toch beter af achteraf. wat een hel!
mijn zoontje van 4 en half maanden drinkt uit een Born Free fles. Dit vanwege een speciale ventieldopje welke darmkrampjes vermindert. nou dit werkt ook echt. nu heeft hij ook last van verborgen reflux sinds hij geboren is. dus ik moet minimaal 4 schepjes nutriton gebruiken om het spugen tegen te gaan.
met een fase 1 speen krijgt hij er amper 100cc uit in 30 minuten. dit is natuurlijk niet de bedoeling. met fase 2 speen drinkt hij het in een teug op waarna hij begint te huilen alsof hij nog niet vol zit. hier doet hij dus niet meer dan 6 minuten over.
de 3standen speen werkt voor geen meter omdat hij uit de zwaarste stand alsnog heel snel kan drinken. ook krijgt hij sávonds rijstebloem (3 schepjes) dit bovenop die nutriton en met een 3 standen speen krijgt hij het ook heel snel op.
weet iemand uberhaupt of er een andere fles bestaat met iets moeilijkere speentjes…ik heb hier een berg flessen van Avent welke niets hielpen. ook de bibi flesjes heb ik geprobeerd daar hetzelfde probleem. wie herkent dit probleem en heeft de gouden tip voor mij???