Karin, zeker omdat je kindje nog zo jong is, kan ik je maar 1 ding aanraden: koop het oei-ik-groei-boek. Dan ben je niet meer aangewezen op ons. Echt, het is geen weggegooid geld!
Groetekes, Sje
Karin, zeker omdat je kindje nog zo jong is, kan ik je maar 1 ding aanraden: koop het oei-ik-groei-boek. Dan ben je niet meer aangewezen op ons. Echt, het is geen weggegooid geld!
Groetekes, Sje
Amen!
Enne, alles wat hij nu kan en wat hij eerder niet deed kan zeker door het sprongetje komen. Dus het heeft een doel!
Leuk dat je verandering ziet bij je kindje he… Ja die sprongetjes zijn soms lastig maar die verandering in de ontwikkeling maakt alles goed.
Ben zelf in het bezit van het oei ik groei boek… maarre ik ben beetje ongelovige moeder en vind dat boek niet zo … sprongen lopen erg vooruit in het boek. Had navraag gedaan hierover en ze zijn al met een nieuwe bezig omdat ze dat meer hadden gehoord. Ja het kan je wel tips geven … maarre die krijg ik van jullie ook… enne … ben graag op mensen van het forum aangewezen wat betreft het overleven van een sprongetje …
Morgan had na deze sprong ineens een ander gezichtje. Het was ineens een minimensje in plaats van een baby baby.
Groetjes,
Michèle

hoi hoi
hoera ik heb weer 4 nachten door kunnen slapen!!!
ze slaapt als een roosje.
ik hoop dat ze weer als van ouds blijft slapen,want dan kan mama ook weer wat slaap inhalen.
ik heb dat boek nu ook gekocht en ben hard aan het lezen.
groetjes een wakkere mama
hahahaha
[img]http://b1.lilypie.com/ZEg2p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Ha ha ha je hoeft nie te wachten tot ze het huis uit zijn voor een goede nachtrust
Maar Morgan is nu trouwens heel erg met haar speen bezig. Ze haalt hem eruit en bestudeerd hem en als ie niet op een te rare plek valt kan ze hem ook weer pakken alleen nu nog zelf terug doen, dat zou mamma een stuk lopen schelen
Groetjes,
Michèle

nick kan hem er ook weer in doen alleen heeft ie dan nog steeds dan ringetje vast en hoe die dat nou weer los moet laten op het juiste moment maar gaat steeds beter
groetjes wendy
Ha ha ha of nee Morgan stopt de ring in haar mond en als het lukt de speen in haar mond te stoppen dan zit ie ondersteboven… Ach ze zal het heus wel een keer goed hebben toch??
Groetjes,
Michèle

jah idd maar hij geeft het na een paar minuten wel gewoon is op en gooit ie hem boos weg haha en dan komt dat gilletje uhhhhhhhhhh
groetjes wendy
Ha ha ha morgan gooit hem uit haar bed. Erg leuk 's nachts lig je daar op je blote knieen om drie uur
Groetjes,
Michèle

Tip: extra speen op je eigen nachtkastje voor dit soort nachtelijke zoekacties!
Geleerd uit ervaring zal ik maar zeggen…
Groetjes van Christa
Ja wij ook, die ging ook meteen vliegen… Gelukkig stopt ze hem merendeel van de tijd gewoon onder haar dekens hoor, maar leuk is anders Ligt ze trouwens heel druk onder der deken te kijken waar die is…
Groetjes,
Michèle