Help! Hoesten en spugen

Wie kan mij helpen, ik weet niet meer wat ik moet doen!
Mijn kleine meid van 7 maanden hoest al 2 maanden. Echt zo’n blaffende hoest met slijm erbij. Verder geen snot of verkoudheid, alleen die vervelende hoest. Ik ben al 3 keer bij de huisarts geweest, maar die zegt dat haar longetjes goed klinken en dat het vanzelf over moet gaan. Wil er dus niets aan doen, ook niet toen ze bij het tweede bezoek ook al erbij spuugde, dit kwam gewoon door het slijm zei hij.
Ze hoest echt de longen uit haar lijfje, het is zo zielig! Nu is ze sinds gisteren er ook nog eens bij aan het spugen. Ze hoest dan zo hard dat het overgaat in kokhalzen en dan komt dus alles er weer uit.
Ze heeft de halve nacht gespuugd, maar op een gegeven moment zat er natuulijk niets meer in haar buikje en kwamen er alleen maar slijmproppen uit, ze bleef er bijna in!
Ik dacht dat het vandaag weer wel ging, eerste fles en fruit is erin gebleven, maar zo net heeft ze toch weer haar hele fles eruit gegooid. Je hoort haar buikje ook rommelen en ze heeft ook al 2 keer gepoept, dit doet ze normaal om de dag.
Zou ze nu gewoon naast haar hoest ook een buikgriepje te pakken hebben, toch weer naar dokter gaan?? Ik weet het niet meer, iemand ideeen om in ieder geval van die hoest af te komen?
Groetjes Sandar

[img]http://lilypie.com/pic/090526/EYTm.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/rhSHp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Hoesten kan 6 tot 8 weken aanhouden dus wat dat betreft is die 2 maanden niet heel uitzonderlijk. Maar…het is wel raar dat de dokter niet verder zoekt, zeker nu ze er ook bij gaat spugen.

Nou klopt het ook wel dat je zoveel kunt hoesten dat je ervan gaat kokhalzen, dus dan is dat spugen ook niet raar.