Help hoe doe ik dat


#1

Hoi heb een belangrijke vraag

Mijn inkomen is voor meer dan de helft weggevallen en valt binnenkort helemaal weg.
Ik heb bewust gewacht met rekenen en tellen totdat de euro er was.

Ik ben qua boodschappen al overgestapt op eigen merk
maar gebruik wel huggies en pampersensitive doekjes.

Ik moet vanaf deze maand zien te eten kleden en tanken mijn man werkt in valkenswaard dar ongeveer 60 kilometer perdag op en neer. van 482,78 euro.
er wordt dan ongeveer 150 euro van getankt schat ik. dus het moet van 352,78.

nu ben ik op de luiervergelijk site geweest en las over de merken eurofrofit dat die goed waren en lekker goed koop ook hadden ze bij schlecker goedkopen luierdoekjes.

wie gebruikt dat en wat vinden jullie er van.
waspoeder gebruik is sunhil en edah wasverzachter.
hebben jullie een nog goedkoper alternatief wat goed is.

Hoop op veel reacties.

Ik doe de meeste boodschappen bij edah.

Brigitte


#2

Hoiiiiii

Heb je in de buurt misschien een Aldi? Die luiers schijnen echt heel goed te zijn, alle producten, behalve het brood, zijn wel goed van de Aldi. Ook de lidl is best goedkoop. En wat luiers betreft, ik ga op alle aanbiedingen af, scheelt best heel veel. Oja en je hebt tegenwoordig een systeem voor luierdoekjes, dat je een wcrol in een of ander ding doet en die wordt dan automatisch met olie of lotion van je keuze bevochtigd (snap je het nog?) Afijn, wel een dure aanschaf, maar pakken lotiondoekjes zijn vaak zo 6 piek, en dat spaar je uit, alleen nog maar wc rollen en lotion…

Groetjes, Els


#3

Brietje brietje Merkmustke van me Hihi.
Zoals je weet doe ik het altijd met 500 piek per maand en daar kom ik redelijk mee uit.

Ik heb voor Kevin echte pampers Preumius en haal die altidj in de aanbieding dat scheelt al 10 piek per pak Doekjes heb ik van huggie haal ik ook in de reclame.
Verder gebruik ik voor Kevin altijd ziwtsal alles omdat hij verder niks kan hebben Heeft nogal gevoelig huidje Maar als je gewoon een grote fles zwitszal pakt daar doe je kei lang mee.
Ik gebrui van wasmiddel de persil vloeibaar Haal ik altijd bij de slcker in de aanbieding kost dan 11piek per fles van 3 liter en daar doe je ook wel een tijdje mee.
Zoals je hoor heb ik dus ook best veel echte merken vooral voor Kevin
Maar voor onszelf ook wel coca cola calve pindakaas venz hagelsslag beluband boter
Maar ls je alles in de aanbieding haalt kun je het best redden met 500 piek per maand
Gewoon op de aanbiedingen leten en het komt allemal goed

Heel veel suc6 ermee

Liefs Francis en Kevin


#4

Bri heb je een makro pas?
luierdoekjes hal ik dus bij de makro ook was poeder en vaatwasblokjes altijd bij de makro in de aanbieding dat scheelt heel veel maar ja doen moet je wel een makro pas hebben als je die hebt kijk op de site van de makro staan altijd alle aan biedingen.
verder haal ik vaal bij de lidil of aldi en bij de c 1000 ook wij moeten op de kleintjes letten lukt me ook niet altijd helaas kom ik ook een week te kort ze moeten de maanden korter maken hihi.

wat ook wil helpen is alles op schijven ben daar nu ook weer mee bizig en zie dan dat ik voor bepaalde dingen toch te veel haal en kan dan op bezuinigd worden

succes meid

Tries