Hallo Allemaal,
Voor de zoveelste keer weer ruzie gehad met mn vriend,
En alleen omdat hij ook ons dochtertje moet verzorgen, bedoel ik kan toch ook niet alles tegelijk.
Ben nu helemaal overstuur.
Hallo Allemaal,
Voor de zoveelste keer weer ruzie gehad met mn vriend,
En alleen omdat hij ook ons dochtertje moet verzorgen, bedoel ik kan toch ook niet alles tegelijk.
Ben nu helemaal overstuur.
laat je niet kisten hoor,hij heeft er toch ook voor gekozen neem ik aan wel de lusten maar niet de lasten ik hoor dit zo vaak.
tis zijn dochter ook ik ken het ook hem mijn man destijds ook voor het blok gezet je wilt wel de lusten maar niet de lasten.
ik verzorg jou kids 24 uur per dag dus jij mag er ook wat voor doen je steentje bijdragen,
hallo, wij hadden in het begin ook heel vaak ruzie omdat ik de enigste was die de kleine deed verzorgen maar ik ben erachter gekomen dat ie het gewoon eng vond met zo’n kleintje.
Nu 7,5 maanden later is er een boel verranderd en doet ie al een heel stuk meer, Denk dat ie er gewoon aan moest wennen.
Nee, het is alles behalve leuk omdat je het gevoel hebt dat je er helemaal alleen voor staat.
Hoop dat het snel beter gaat want ruzie is 100 x niks en dan is die “mooie wolk” waar iedereen het over heeft ver te zoeken!
groetjes lennie
Een kindje veranderd veel in je leven, ook in die van je vriend. Wennen moeten jullie allebei, maar bij de een gaat het wat sneller dan bij de ander. Soms kan het een keertje helpen om een kleine afstand te nemen. Ik zeg niet dat dit bij jullie nodig is, maar soms merk je pas hoe ‘rijk’ je bent, als je het moet missen!
Het belangrijkste van een relatie is blijven praten!!! Over alles wat je bezig houdt en wat er is gebeurt. Eerlijkheid is uiteraard ook erg belangrijk!
Ik kan je verder niet helpen, maar je moet wel onthouden dat jullie nu beide iets hebben om voor te leven en voor te vechten!

Alles staat op zijn kop met de komst van een kleintje, ipv elkaarsvriend en vriendin, man en vrouw, ben je nu ook papa en mama. Je kunt daar wel klaar voor zijn, maar ook wij merkten dat het ouderschap je toch ietwat overkomt. Mannen kunnen niet zo veel met die hele kleine hummels. Leuk en lief van een afstandje. Bij de geboorte van onze oudste was het voor mijn man geen makkie, dit kleine meiske wilde immers alleen maar mama. Werkte ik 4 uurtjes, dan brulde ze 4 uurtjes ondanks dat dr papa alles met dr deed wat hij maar kon, wandelen, rijden enz. Ik was er weer en floep, het was over. Dit was overigens bij iedereen zo. Ik merkte dat hem erg frustreerde en nam me voor ipv met verwijten te komen van “heb je dit wel gedaan, of dat eens zo geprobeerd” ik hem beter kon steunen. Hij had er niks aan dat ik thuis kwam en hem vertelde had je niet dit of had je niet dat. Begrip voor zijn snertuurtjes vol wanhoop om alles wat hij wel niet geprobeerd had om zijn meissie rustig te krijgen, hielp beter. We zijn destijds gaan babyzwemmen om de kleine meid en papa iets leuks te laten doen. Dat ging super, we gingen met zijn drietjes.
Hoe dan ook, wees open naar elkaar, probeer elkaar te begrijpen en te steunen en ga elkaar geen verwijten maken omdat ieder eraan moet wennen.
Hopenlijk hebben jullie het inmiddels weer gezellie samen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik ken het gevoel! Bij mij gaat het precies zo. Vriendlief is pas net uit bed terwijl ik al vanaf half acht met de kleine bezig ben en het huishouden. Gister heb ik gewerkt, en het was een rommel toen ik thuiskwam, niet normaal! Ik vraag dan van tevoren of-ie het een en ander zou willen doen, maar nee hoor… Niks gedaan… Ik kan hem ook wle schieten op het moment…
ik denk dat dat een beetje man eigen is, allhoewel ik het getroffen heb.
Maar ik moet oo alles vragen hoor denk maar niet dat, een man zelf ziet dat wc ok even schongemaakt moe worden of iets bijgevuld, de luiermmer legen, nee man lief legt de vieze poepluier en geoon bovenop.
Maar al met al zou ik niet zonder hem willen, maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld
denk wel goed om de kids he!!! die krijgen veel meer mee dn je denkt
emmer, met je laatste opmerking sla je de spijker op zijn kop!!
Het is en blijft een feit dat je lven nooit meer hetzlefde is als je een kind krijgt. Alles van te voren lijkt leuk, maar soms… Mannen zijn beter in andere dingen, denk ik wel eens!!

Oh, we maken geen ruzie, dat scheelt… Ik wil ook nooit woorden krijgen met de kleine erbij… No way!
Ook dit komt me bekend voor!
Je leven staat ook volkomen op zijn kop na de komst van een kleine.
Niks is meer hetzelfde! In het begin maakt ik me ok vaak druk omdat hij weinig tot niks deed en nu heb ik zoiets…ik doe het wel lekker zelf.
Nu mijn zoontje wat ouder begint te worden gaat hij het ook steeds leuker vinden dus ook een questie van gewenning bij de man.
Bij de 1 duurt het wat langer als bij de ander.
quote:
ik denk dat dat een beetje man eigen is, allhoewel ik het getroffen heb. Maar ik moet oo alles vragen hoor denk maar niet dat, een man zelf ziet dat wc ok even schongemaakt moe worden of iets bijgevuld, de luiermmer legen, nee man lief legt de vieze poepluier en geoon bovenop. Maar al met al zou ik niet zonder hem willen, maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld denk wel goed om de kids he!!! die krijgen veel meer mee dn je denkt
Hm, dan heeft mijn vrouw het dus echt getroffen
En stofzuigen en ramen lappen doe ik er ook nog bij.
M.

Hoi,
Probeer samen eens te praten hierover op een rustig moment, i.p.v. tijdens een ruzie elkaar om de oren te slaan. Waarom wil hij niet? Ziet hij het misschien niet zitten? Laat hem dan ‘stagelopen’ bij jou.
Maak desnoods een taakverdeling, als hij het niet zitten om voor de kleine te zorgen, vraag dan wat hij in het huishouden kan doen.
Mijn man doet altijd 's avonds Martin in bad, helpt hem tijdens het eten en wil wel alles beetpakken als ik het hem vraag. Hij ziet het niet altijd wat er moet gebeuren, maar zo zijn mannen nu eenmaal. Hij is echt van goede wil. Soms leg ik wel eens een lijstje klaar, als ik weg moet, wat er moet gebeuren. En ik moet eerlijk bekennen dat de badkamer schoner is als hij het gedaan, dan wanneer ik het gedaan heb…
Probeer geen ruzie te maken waar de kleine bij is, je weet nooit wat voor een inpact dat heeft op de kleine,
Succes!
jantje