Hallo allemaal,
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Mijn dochtertje van 5 maanden wil sinds twee dagen geen fles meer drinken. Het ging t/m de kerst best goed. ze dronk 's ochtends 100 ml en daarna 3x 200 ml en om een uurtje of 22.30 uur nog 100 ml. Nu is ze naar de kerst ziek geweest, koorts en ze is nu heel verkouden. Sinds dit weekend drinkt ze ineens nog maar 40cc per keer. En 's nachts wordt ze 2 x wakker en dan duikt ze op de fles en dan drinkt ze 100cc en stopt abrubt. Er is dan iets meer in te krijgen.
Ik ben zo bang dat ik het zelf veroorzaakt heb. Ik heb me altijd zorgen gemaakt dat ze niet voldoende drinkt en ben altijd best opdringering geweest met de fles. Als ze de helft van haar flesje op had gedronken , dan moet ik haar na naar boertje altijd in de “houdgreep” houden om de 2e helft erin te krijgen…ik voel me schuldig en weet nu echt niet meer wat ik moet doen.
Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft iemand tips?
Mijn man zegt dat we ons gewoon aan het voedingsschema moeten houden en als ze niet drinkt, of heel weinig, dat ze dan 4 uur later weer aan de beurt is. Dit lijkt mij ook goed, maar ik vind het zo verschrijjekijk moeilijk. Ik kan wel janken)
Graag jullie tips!
Heel erg bedankt!

[/url]