Help, een bed-eetertje!

Luca heeft straks geen bed meer, want hij eet hem op!!! Eerst was alleen de beits eraf (gelukkig kindvriendelijk ), maar nu zijn er echt hele stukken vanaf geknabbeld. Blijkbaar erg zacht hout, maar het is gewoon een bedje van kids factory, dus niet eens heel goedkoop!! Wat kan ik er nou aan doen? Ik dacht misschien een rand van hard plastic erop schroeven?? Heeft iemand hier ervaring mee en een goede tip voor me??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

had er ook 1tje kaitlyn maar niks hielp hier,want ze luisterde toch niet hihiih

het ging vanzelf over had ook zoiets van oke leuk is het niet,was wel in paniek want heel haar mondje was geel van de verf,maar het was kindvriendelijk dus kon geen kwaad…maar schijnbaar vond ze het toch niet zo voedzaam en is ze gestopt

hoop dat de jouwe ook snel stopt ermee,anders slaapt hij straks op de grond

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Oef ben ik blij dat Ruben een goedkoop plactic ledikantje heeft
Misschien zou je er nagelbijt op kunnen smeren, of dat veilig is voor die kleintjes zou ik dus echt niet weten, het schoot me zo even te binnen.
maar het schijnt heel smerig te zijn.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Ik dacht misschien een rand van hard plastic erop schroeven?? Heeft iemand hier ervaring mee

Ja, dat hebben wij destijds wel gedaan
Stephan vond zijn bedje toen ook errug lekker en na de beits was het echte hout aan de beurt en werd het link aangezien er echt splinters vanaf kwamen (echt stukjes afgeknabbeld )
Het enige wat we konden bedenken was om er gauw zo’n plastic rand (zo’n hoek-ding) op te bevestigen.

Andere tips weet ik dus niet helaas

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Uhhhm je kan stalen hoekprofielen krijgen bij de dhz( zijn normaal voor andere doeleinden bedoeld hahahaha ) en die zou ik erop schroeven. Plastic zou ik dan toch weer beetje eng vinden persoonlijk.

quote:
Plastic zou ik dan toch weer beetje eng vinden persoonlijk.

Zo lang je het er goed op bevestigd valt dat denk ik nog wel mee toch?
Stephan heeft het in ieder geval gewoon overleefd (zonder splinters van het hout in zijn mond…)
Maar inderdaad…staal zou ook kunnen (lijkt me alleen nogal pijnlijk voor hun tandjes en mond als ze daarop gaan bijten. Aan de andere kant: leren ze het wel gauw af hahaha )

luca houdt ook heel erg van staal en ijzer… dus ik denk dan toch eerder aan plastic. Het is een beetje een raar kind, maar een klein schroefje aan iets is al heel lekker om aan te likken Mal ventje… Ik ga eens kijken!

quote:
hoekprofielen krijgen bij de dhz

wat is dhz??

Ik denk dat dhz is van Doe Het Zelf
Dus Gamma, Praxis, dat soort winkels

hahaha Doe Het Zelf ja hihihihi

hihihihi Nou ik Doe Het wel lekker Zelf hoor
Kan ik wel, ben een stoere mama

Nou nou, wat een bed-etertjes allemaal zeg… Ook Joël doet dat, maar schijnbaar is hij niet heel bijzonder hierin.
Tot nu toe houdt hij het nog redelijk beschaafd, maar ik houd de tips in gedachten.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker