Help drinkt weinig

hallo ik heb een dochter van bijna 6 maanden, sinds 5 en halve maand ben ik gestopt met borstvoeding omdat ik geen voeding meer had, ze krijgt 4 keer 200cc flesvoeding van friso hyperalergeen nr1, ik mocht van de cb overstappen op nr 2 ,

Vorige week donderdag kreeg ze koorts van 39,4 heel de dag ik dacht dat ik te warm had aan gekleed, donderdag op vrijdag nacht weinig geslapen want ze kwam om de 2 uur weinig drinken.
Vrijdags naar de Huisarst geweest helemaal nagekeken en kon niks vinden, vrijdag s ochtens wilde niks meer drinken, klein beetje pap, maar geen melk, dus zijn we weer terug gegaan naar nr1 hyperalergeen, dat drinkt ze wel maar weinig, ze drinkt dus sinds vrijdag nog maar 60/80 cc aan melk of fruitdrink, inplaatsvan 200 cc melk.

Ze slaapt weinig, we hebben al 2keer de hap gebeld en 1 keer langs geweest en 2 keer huisarst elke keer worden we naar huis gestuurt met het feit van blijven aanbieden, en in de gaten houden.

Gisteren naar de huisarts geweest voor me zelf( keel ontsteking) en weer het zelfde , alleen als ze vandaag niet meer gaat drinken morgen weer bellen en dan wordt het misschien kinderarts.

Heeft iemand ervaring hiermee, ik ben helemaal kapot ik slaap heel weinig dus 3 a 4 uurtjes per dag, me man is snachts op voor haar en slaapt overdag.

Help kan iemand mij hiermee helpen, ik ziet het ff niet meer zitten.

groetjes mama van sharon

Lieve Sharon,

Je hebt het misschien hier al meer gelezen, maar dit is denk ik weer typisch een sprongetje! Tenministe als er echt niks aan de hand is en dat blijkt wel denk ik gezien het feit dat je nu meerder keren bij de ha bent geweest zonder resultaat. Ze is ook nog eens ziek en dan wil het al helemaal niet meer. Heb er ervaring meer geloof me. Ik weet ook precies hoe je je voelt door het weinig slapen wordt je alleen maar nog radelozer van.

Ik zou zeggen gewoon idd iedere dag verder gaan met het schema wat je hiervoor had met haar en dan als ze beter is en uit het sprongetje zal je zien dat ze weer meer kan en ook weer lekker gaat drinken en eten.

Succes,

Vartien

Our littel angel is Larissa

ja we dachten ook dat het een sprongetje was, maar ze had ook diaree en ze heeft ook een paar keer gespuugt, als het een sprongetje is/was dan zou de huisarts het toch moeten weten en zeggen ook als het bv der tandjes zijn, dan weten we waar we aan toe zijn, maar dat hebben ze niet gezegt.

De huisarts heeft wel gezegt als het morgen ( dus vandaag) nog niet lekker loopt morgen weer bellen en dan wordt het misschien een kinderarts.

Ik weet het gewoon ff niet meer, ze krijst ook vaak inplaatsvan gewoon huilen, ze had wel wat waterige oogjes maar wel helder,

groetjes mama van sharon

Sharon,

Het spijt me, maar ik zie toch denk ik niet voor me dat een huisarts gaat zeggen dat het een sprongetje is. Ze weten volgens mij geen eens wat het is!!! Geloof me ik ben zelf ook een keer bij de huisartsenpost geweest in de avond omdat madam het uitgilde tijdens het drinken en ook geen eens wou drinken. Ik dacht misschien heeft ze last van de oren ofzo. Nou helemaal van top tot teen nagekeken door de dokter en de boodschap meegekregen hou bij hoeveel ze drinkt en we konden weer naar huis. Dus helemaal niks aan de hand.

Maar goed, als jij het niet vertrouwt, als je instinct anders zegt dan moet je vooral je gevoel volgen! Want jij als moeder weet het het beste.

Sterkte…

Our littel angel is Larissa

hoi mama van sharon,

Wat vervelend zeg! Heeft ze geen blaartjes of zo in haar mond en op haar tongetje? Hier in de buurt (Twente) heerst mond en klauwzeer onder de kids! Ik had er ook nog nooit van gehoord dat dat kon, dacht alleen bij schapen en zo. Deze kinderen drinken ook slecht.

Nu niet meteen je rot schrikken, wacht eerst maar eens de kinderarts af!

Veel succes!
Liefs Tams

oke ik snap je wel, en wil best je advies opvolgens, ik kom misschien over van dat het me niet intereseert maar intereseert me wel, wat de huisartsenpost zei is dat ze waarschijnlijk een buikgriepje heeft/gehad ze heeft wel een paar keer naar de oren gegrepen en heb haar dus druppeltjes gegeven die ikook geef voor der tandjes en dan is het over.

Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt, misschien wel een sprongetje maar dat duurt geloof ik niet haast een week. en ze drinkt al 5 dagen niet, 3 a 4 dagen zeg ik oke kan maar 5 dagen en meer is er iets niet goed denk ik dan.

ze heeft nu weer 90 cc melk op en meer niet.

Maar gaat er met moeite in , meestal als ze de fles al ziet dan gaat ze huilen en miepen en dan pakt ze de fles gewoon uit je handen , nu is het gewoon aandringen.

Groetjes

Lijkt inderdaad erg op een sprongetje waar ze mee bezig is.

Groetekes, Sje

Ik zou ook zeggen een sprongetje maar aan de andere kant heb ik dit ook vaak met Justin gehad
En konden ze eerst niets vinden en een paar dagen erna was hij stik ziek
Vertrouw op je moedergevoel
Je hebt het niet voor niets
En ik zeg maar zo liever 10 keer te veel dan 1 keer te laat
Ik hoop dus dat Sje gelijk heeft hoor
Sterkte meid want ja het is super vermoeiend

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi hoi, ja ik hoop het ook dat dat het is maar, ze heeft daarvoor 2 dagen 39,4 koorts gehad en toen is ze minder gaan drinken, 1 dag helemaal niks, 4 keer diaree, 1 keer gespuugt, dan ga ik niet denken dat het een sprongetje is.
Mijn gevoel dat weet ik niet meer, ene kant denk iknou kotm wel goed ze gaat zometeen meer drinken andere kant heb ik zo iets van er klopt iets niet.

Ik voel me zo schuldig omdat ik gestopt ben met borstvoeding, dat ik het niet verder hebt geprobeert, tot 5 maanden bv gegeven maar sinds ik ben gaan werken is voeding naar beneden gekeldert, daarvoor is ze nooit ziek geweest.

groetjes mama van sharon

elke dag is een nieuw begin van de toekomst

Meid je moet je niet schuldig voelen dat je geen borstvoeding meer kon geven
Als het op is is het op he
Wil ze geen flesje sap (dik sap ofzo) of thee
Dan krijgt ze toch wat vocht binnen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja dat wilt ze ook wel, maar ze blijft op 60-90cc zitten dan zit ze vol of ik nu melk geef of fruitdrink maakt niks uit, fruithapje gaat meestal er wel in maar nu met moeite.

ze weegt overigens 7090gr en is bijna 6 maanden.

elke dag is een nieuw begin van de toekomst