hallo ik heb een dochter van bijna 6 maanden, sinds 5 en halve maand ben ik gestopt met borstvoeding omdat ik geen voeding meer had, ze krijgt 4 keer 200cc flesvoeding van friso hyperalergeen nr1, ik mocht van de cb overstappen op nr 2 ,
Vorige week donderdag kreeg ze koorts van 39,4 heel de dag ik dacht dat ik te warm had aan gekleed, donderdag op vrijdag nacht weinig geslapen want ze kwam om de 2 uur weinig drinken.
Vrijdags naar de Huisarst geweest helemaal nagekeken en kon niks vinden, vrijdag s ochtens wilde niks meer drinken, klein beetje pap, maar geen melk, dus zijn we weer terug gegaan naar nr1 hyperalergeen, dat drinkt ze wel maar weinig, ze drinkt dus sinds vrijdag nog maar 60/80 cc aan melk of fruitdrink, inplaatsvan 200 cc melk.
Ze slaapt weinig, we hebben al 2keer de hap gebeld en 1 keer langs geweest en 2 keer huisarst elke keer worden we naar huis gestuurt met het feit van blijven aanbieden, en in de gaten houden.
Gisteren naar de huisarts geweest voor me zelf( keel ontsteking) en weer het zelfde , alleen als ze vandaag niet meer gaat drinken morgen weer bellen en dan wordt het misschien kinderarts.
Heeft iemand ervaring hiermee, ik ben helemaal kapot ik slaap heel weinig dus 3 a 4 uurtjes per dag, me man is snachts op voor haar en slaapt overdag.
Help kan iemand mij hiermee helpen, ik ziet het ff niet meer zitten.
groetjes mama van sharon