Hallo Moeders,
Ik maak me nu echt zorgen. Ik heb Demi daarnet uit bed gehaald voor haar laatste voeding, maar ze wil de fles niet, zelfs geen druppel. Ze begon heel hard te huilen en in haar oogjes te wrijven. Dit laatste doet ze altijd bij de laatste fles, maar dan drinkt ze hem gulzig op.
Ze heeft vandaag ontzettend veel geslapen van 08.45 tot 10.45, daarna van 11.45 tot 13 (moest ik haar wakker maken), vervolgens is ze om 15 uur nog even naar bed gegaan tot 15.30. Vervolgens om 17.30 in slaap gevallen in de box tot 18 uur, om half 7 naar bed gegaan en nu wil ze de fles niet. Ze heeft het volgende op vandaag:
8 uur 220 CC
11 uur potje fruit
13 uur 220 CC
15.30 half potje fruit
16.45 fles van 110 CC
maar daarna dus helemaal niks meer.
Ze heeft ook spruw, wat ik nu behandel met medicijn van de dokter, maar afgelopen dagen dronk ze wel gewoon de fles.
HELP Wat nu ??? Moet ik me zorgen maken ?Moet ik haar om 23 uur nog proberen wakker te maken voor de fles, of laten liggen totdat ze zelf komt ??? Maar dan komt ze vannacht en wil haar niet laten wennen om in de nacht te eten. Ben ik net vanaf.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Gr. natasja
Help, Demi wil NU de laastste fles niet
lekker wakker maken om 23uur en morgen weer vers met je schema beginnen
ik heb laats chloe snachts gevoed , ze was wakker geworden op de camping en de dag ervoor al om 6 uur wakker , nou als je dat niet meer gewend ben pfffff
lag om 1uur pas in me bed , met de nodige rose op hihihi (niet dronken hoor) en dat hakt erin na weinig slaap , ze werd wakker ik dacht ooooooh nee dat word niks en ik heb haar lekker een fles gegeven om daarna heerlijk weer door te slapen
ik heb het daarna niet meer gehad hoor , en thuis had ik het ook nooit gedaan ,maar daar lig je in 1 ruimte en iedereen is meteen wakker!!!
maar als zij om 1645 voor het laatst heeft gedronken dan had ik haar wakker gemaakt om 23uur!!! dan kan je daarna lekker slapen en hoef je je geen zorgen meer te maken
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Hoi natasja,
Wat vevelend zeg. Hoe oud is de baby? Misschien heeft ze wel genoeg gehad vandaag. Mijn zoon heeft dit ook een paar dagen gehad, wilde ook laatse fles niet.
Ben er achter gekomen dat hij teveel fruit en groente at, en daardoor laatste fles niet lustte. Misschien moet je 1 pot fruit verdelen over de dag.
Zou proberen fles te geven om uur of 10. Kan ze daarna weer lekker slapen.
Niet elke dag is hetzelfde qua eten, zou me niet zo druk maken. Misschien komt er wel een sprongetje aan, of een tand…
Groeten
Bedankt voor de reacties, maar als ze die nu ook weer niet drinkt…??? Dat zit ik mooi te kijken, want dan liggen jullie al te slapen en ik zit met mijn handen in het haar. Zou het ook niet door de spruw komen ??? Misschien doet het wel pijn, maar ja dan had ze de andere flessen van vandaag ook niet gepakt denk.
Ja Nancy dat ben ik niet gewend van jou, maar idd als iedereen daar wakker van wordt had ik het ook gedaan.
Lida, mijn dochter is nu 6 maanden en een week.
Ik hoop wel dat ze om 23 uur de fles pakt.
Oe wat een ellende als ze niet drinken zeg ! Wordt er helemaal hieper van.
Liefs Natasja

Ja wat moet ik zeggen, je kan ook wachten dat ze er zelf om komt.
Maar ik denk dat als je zo een fles aanbied dat ze dat wel wil.
En anders gewoon afwachten…Ze heeft in principe genoeg opvolgmelk binnengehad vandaag, Is ze morgen lekker vroeg wakker.
Ik weet hoe je je voelt, om gek van te worden!
Succes…
van 1645 tot 23uur is best lang hoor , ik denk dat ze hem echt wel opdrinkt ,en al is het maar de helft toch??
ja je hebt er wel eens van die dagen tussen dat alles in het honderd loopt
maar morgen weer met frisse moed er tegen aan
bij mij loopt ze dus ineens op die camping te klooien ,ben ik ook niet blij mee
maar goed we gaan steeds het weekend en ik was een weekend niet geweest,moet ze gewoon weer wennen ,straks zit ik er 6 weken en dan gaat het goed
maar natas het komt goed meid!!! gewoon proberen zo en kijk maar wat ze doet
en als ze niet drinkt en ze komt snachts , is het echt wel eenmalig hoor , wees niet bang zo snel wennen ze niet terug aan de nachtfles
en op de dag krijgt ze genoeg,dus omkomen van de honger doet ze niet
kop op , komt goed!!!

Hoi Natasja,
Hoe is het gegaan gisteravond/vanacht? Heeft ze alsnog wat gedronken? Ik hoop het maar voor je. Zo is er elke dag weer wat anders he!
Bij ons gaat het ook de ene dag van een leien dakje met goed drinken en veel slapen en de andere dag is het soms martelen om maar een halve fles te laten drinken.
Maar wel houden vol.
Laat je het ons nog even weten?
Grt, Sabine

ben ook heeeeel benieuwd!!
maar nog een paar maanden en dan ben je van die tijden en zo af
met chloe is het nu al makkelijker , is niet meer zo om de 4 voeding , het is maar net hoe het uitkomt allemaal
dan heb je gewoon smorgens , smiddags ,savonds eten en dan de tussendoortjes
heerlijk toch
nou we horen van je !!

Ben ook benieuwd hoe het is gegaan!
Ik moet zeggen dat het hier de afgelopen 3 dagen weer bal is. Blijkbaar wennen ze er wel aan hoor! Ik ben al 3 dagen om 3 uur 's nachts het haasje!!
Ik denk dat het bij een sprongetje hoort dus maak me er niet echt druk om, maar toch, lekker is anders!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
O ja, de afgelopen weken maakte Daniël nachten tussen de 8 en de 10 uren dus…
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
Hallo moeders,
Nou het is me wat geweest zeg ! Gisteravond om kwart over 10 nog een keer geprobeerd en wat denk je …? Helemaal niks, weer hetzelfde. Ik helemaal in de stress natuurlijk, en ik dacht “laat ik eens de temp op meten”. Nou dit was helemaal niet goed. Ze had 36.1. Toen flipte ik echt helemaal de pan uit natuurlijk.
Koen (mijn vriend) naar onze buurvrouw (logopedist, haar man kinderarts) en vragen wat ik hier nou moest, want was echt weer even spoor bijster.
Buurvrouw gekomen en vertelde dat het idd aan de lage kant was. Ze zou haar dochters uit de stad gaan plukken en om half 11 bij ons zijn om te kijken waarom ze de fles niet dronk. Maar efin een uur later, nog geen buurvrouw. Dochters waren achteraf niet meteen naar bed gegaan en ze had dus bal met haar eigen kinderen. Heb toen besloten om maar gewoon naar bed te gaan en dan te wachten totdat ze zou komen. Wat denk je ? Mevrouw heeft tot 5 uur geslapen en ik dus tot 5 uur niet. Koen heeft haar toen de fles gegeven omdat ik vandaag moest werken. Deze dronk ze gulzig op en is daarna lekker verder gaan slapen tot vanmorgen kwart voor 8. Ik moest er om half 7 uit en heb dus maar een uur geslapen, omdat ik helemaal gek werd van het piekeren. Vandaag is het heel de dag goed gegaan en vanavond heeft ze de laatste fles dus wel lekker helemaal op. Pfoe wat een nacht en drama weer.
Bedankt voor jullie steun.
Liefs Natasja