Hallo mamas, ik heb onlangs een soort gelijk topic geopend maar zit met nog een dringende vraag: Ons zoontje Joaquin (volgende week 12 mnd) komt zeer regelmatig nog steeds heel vroeg in de ochtend (niet iedere dag af en toe ook om half 8 maar is zeldzaam de laatste tijd) en wij geven hem dan nog steeds een fles, omdat ik GEEN ochtendmens ben en ik niet van plan ben
s ochtends om 5 uur beneden een boterham of bordje pap te gaan geven en de dag op dat tijdstip te beginnen. Dan kun je mij bij elkaar vegen als ik dat een paar dagen zo zou moeten doen. Maar ja, hoe moet ik het dan aanpakken met melk geven of `s ochtends om 5 uur houd hij niet stil voordat hij iets in zijn maagje heeft. Ik leg hem na het drinken nog altijd even terug en slaapt hij nog wel tot 8 uur soms 9 uur.
Ik ga dus om 8 uur / 9 uur negen met hem naar beneden en wil hem dàn een boterhammetje geven of pap maar is dat dan niet teveel als hij tussen 5 en 6 al een fles van 200 ml heeft gehad? Ik weet echt niet hoe ik dit nu moet aanpakken, Moet ik hem dan maar wat diksap geven zo vroeg en weer even terugleggen en dan later bij de boterham melk…? Help ik doe het zeker helemaal verkeerd? Maar ik kan echt niet zò vroeg de dag beginnen…
tips asjullieblieft…?