HELP!! Mijn dochter heeft momenteel de 6 maanden sprong, ik weet het zeker. valt geen land mee te bezeilen. Als ze wakker is gaat het wel, dan wat huileriger dan normaal, maar bed, dat is echt en drama! Krijsen, huilen, tut op de grond gooien etc etc. en dat gaat maar door, soms wel 2 uur. Dan ligt ze om 20:00 op bed en is het uiteindelijk om 22:00 stil. s middags precies hetzlefde verhaal. Nu ga ik wel steeds om de 10 min even kijken omdat ze ook regelmatig op haar buik draait in bed als ze zo aan het krijsen is en dan draai ik haar weer terug op haar rug omdat ze zelf nog niet terug kan. Nu vraag ik mij af of ik dit wel moet doen. Volgens mij heeft ze nl erg goed door dat mama of papa komt als ze huilt en ik denk dan ook dat ze haar tut expres op de grond smijt, omdat ze dan ook weet dat ik hem terug kom geven. Aan de andere tref ik haar in zo’n bui dus regelmatig worstelend op haar buik aan in bed en wil haar niet zo laten liggen als ze zelf niet terug kan draaien, dus…mama gaat toch steeds naar haar toe. Wat zouden jullie doen? Nog andere tips om deze verschrikkelijke sprong door te komen?
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 21 May 2010 09:32:32