Help..4 uur tussen elke voeding lukt niet

Hai, hai

Yara moet van het CB ongeveer tussen de voedingen door 4 uur aanhouden.
Dit lukt mij niet
Zij krijgt nu om 7.00-10.30-14.30 en 18.30 (en dan nog geef ik nu een paar hapjes fruit en thee tussendoor)
Hoe kom ik op de tijden 7.00-11.00-15.00-19.00?
Yara krijgt al 5 keer 210 ml.
Ik weet het niet , wie heeft er tips.
PS: nog en andere vraag. Het CB adviseerde om te gaan starten met een papfles.
Geven jullie deze om 19.00 of om 22.30?

groetjes,

Mappa en Yara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, dit is toch al haast 4 uur tussendoor ? Zo ver zit je er al niet naast joh. Enig idee waarom je dit advies kreeg ( te zwaar of zo ?). Een pap"fles" hebben wij nooit gedaan, meteen pap met een lepeltje en dit kregen ze hier gewoon overdag tussen de middag ( als wij boterhammetje aten ). Wij mengden de pap ook wel met wat fruithapje.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

lars nu bijna 6 maanden krijgt ook nog tussen de 4 a 5 flessen van 200cc fruit en als het zo uitkomt groenten, pap vind hij heel vies dus dat valt af en bij ons zit er vaker 3 als 4 uur tussen geen zorgen hoor als ze er goed uit ziet?

Hoi Mappa,

wat een klets van dat “consternatie bureau” zeg, je zit maar een half uurtje te vroeg, dat is bij ons ook zo vaak, met onze kleine “hongerlijer”.
Als ze nu heel vroeg komt, geef ik om 10.00 en rond 17.30 nog fruithapje, dan houdt ze het wat langer vol. Fruithapje begint ze nu goed te eten dus ik wil aan het einde van de week de laatste fles rond 19.30 uur gaan geven en dan met Nutrix en die van 22.30 uur dan laten vervallen.
Zal je op de hoogte houden of dit lukt

Groetjes,
Inge