Hellup

Hallo Allemaal,

Mijn kleine van zes maanden wil niet alleen spelen als hij wakker is geworden.
Dit is erg vervelend want ik kan niks doe schoonmaken ofzo.
Hij wil niet alleen in de box liggen of op een speelkleed op de grond.
Hij wil alleen maar dat er met hem gespeeld wordt.
Ik heb hem ook al gewoon laten huilen, niks helpt.
Hij slaapt ook maar drie uurtjes overdag dus tussendoor ben ik continu met hem bezig.
Hij is al een week opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij een huilbaby was, en daar bleek hij last van reflux te hebben (dat zijn maagkjlepje niet goed werkt dus maagzuur loopt terug) daar krijgt hij nu medicijnen voor. Ze zijn van de week weer verhoogd maar geen resultaat.
wie heeft hier ervaring mee en weet hier tips voor please! ik ben momenteel een beetje radeloos. thanx

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=10875

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=9819

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=10316

Misschien heb je hier alvast iets aan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Beste Mandylien
ik weet wat het is als je kind als maar de aandacht vraagt
ik kwam net uit het ziekenhuis van de bevalling en toen begon het gerotzooi
mijn dochter kwam uit het ziekenhuis met een schimelinfectie op haar kontje
later kwam er ook nog een ecceem bij dus dat was gillen en huilen van de pijn
hier heb ik een maand mee rond gelopen iedere nacht opzijn voor haar ben wel naar de dokter geweest zij dachten dat het aan de borstvoeding lag dat ze ergens slecht op reageerde maar voor dat de dokter eens een keer door had het niet aan mijn bostvoeding lag waren we een maand veder ben daarna naar het ziekenhuis
doorverwezen zij hadden mij de zalfjes en de medicatie gegeven het heeft even
goed nog twee maanden geduurd voordat ik weer de nacht door kon slapen
nu heeft ze astma en vaak problemen met haar longen hier om vraagt ze ook heel veel aandacht van me dan moet ik alles voor haar en met haar doen dat is gewoon een hele normale reactie dat je kind veel vraagt hier door verzacht het op een of andere manier de pijn ze zijn dicht bij mama in de buurt en dat geeft hun een vetrouwd gevoel ik zou het tocht proberen om het vol te houden en
als je man / vriend??? later thuis komt kan hij dat gewoon even over nemen en
kan jij andere dingen doen zo heb ik het dan eigelijk gedaan maar ik moest alles alleen doen ik woon alleen met mijn kindje dus het schoon maken kon ik ook niet
ik liet de boel voor de boel en was er gewoon voor mijn kind zij is het belangrijkste en dit gaat ook van zelf weer over
ik hoop dat je hier iets aan hebt en hou vol meid

gr de mama van Leyla

veronique daniels

Hai,

Wat fijn om die andere dingen te lezen geeft me echt een geruststelling ik kon wel huilen van blijdschap. Ik voel me eigen dan gelijk zo’n slechte moeder en denk dan dat ik iets niet goed doet. in mijn omgeving reageren ze gelijk zo van ja vroeger lieten we ze gewoon huilen gewoon even doorzetten, of van je geeft hem teveel aandacht. Nou liever niet hoor ik wil ook gewoon mijn dingen kunnen doen ik ben blij deze site gevonden te hebben en jullie reacties geven me echt een warm gevoel ik ga het zeker allemaal proberen Thanx

ik ben blij om je te horen dat het nu een gerustelling is voor
je en Mandylien je moet nooit denken dat je een slechte moeder ben je
kun imers niet alles weten wat je kind mankeer
zo dacht ik ook alteid tot dat mijn ouders mij het gevoel gaven dat niet mijn schuld is en ook dat van je kind niet het gebeurd gewoon en daar kunnen wij gewoon niks aan doen dan alleen voor ons kind te kunnen zijn dat is het beste en daar zijn wij moeders ook goed in dus stap uit het wereldje van ik ben een slechte moeder want dat is niet zo je doet imers je best en meer kun je niet doen en wat die mensen op straat denken of zeggen niet naar luisteren jij ben zijn moeder en jij weet wat goed is voor hem blijf zo altijd denken want zo sta je het sterks in je schoenen

gr de mama van Leyla

veronique daniels

quote:
ja vroeger lieten we ze gewoon huilen

Vroeger is vroeger en wij leven nu! Jij bent moeder van je eigen kind. Jij kunt hem het beste aanvoelen, hij heeft per slot van rekening 9 maanden bij jou in je buik gezeten!! Je moederinstinct volgen is altijd het beste! Soms moet je eens op een ander pad gezet worden en zie je het af en toe niet meer, maar gelukkig is daar deze site voor! Ik heb hier al heel wat tips opgedaan die ik nu nog dagelijks gebruik.

Voor wat beterft je problemen kan ik je niet helpen, maar ik hoop dat ik je een beetje en hart onder de riem het gestoken!

Mijn kleine meid houdt er ook niet van om alleen in de box te spelen. Als ik ga afwassen, zet ik haar naast me in de wandelwagen. Ga ik boven strijken, leg ik haar naast me op het logeerbed, ga ik de huiskamer doen, dan leg ik haar in de box. En al werkende praat ik met d’r of zing ik liedjes. Een speentje helpt ook vaak bij Jedidia. Gelukkig is ze geen huilbaby, dat lijkt me erg zwaar.
Sterkte ermee.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hallo allemaal,

Ik heb veel van jullie tips geprobeerd maar helaas heeft het nog geen effect.
Hij is ook nu heel erg verkouden dus mischien speelt dat ook wel mee.
Hij wil ook niet meer op schoot ofzo hij blijft maar huilen echt rot je kan hem maar ff vermaken en dan is het weer huilen geblazen, ik kan echt jaloers zijn op moeders die zo’n heerlijk rustig kindje op schoot hebben. maar jullie steun is ook fijn hoor bedankt.

Anna is een heel rustige baby en daar zijn we blij mee. Misschien is het een idee om ‘kiekeboe’ te spelen. Zo weet je zoontje dat je altijd terug komt als hij je niet meer ziet. Bij Anna hebben we dat vanaf het begin gedaan en nou wil ik niet zeggen dat het daarvan komt. Je kan het in ieder geval proberen!

Veel succes en sterkte voor jullie allemaal!!

die tips moetje wel een poosjer volhouden meid gaat niet in eens goed hoor

je kunt dit pas na een poosje pas zeggen

Hai,

Ja ik hou vol, vandaag is hij lekker naar oma geweest en die merkte het zelf nou ook dat hij lastig was he he eindelijk herkenning.
Maar verder is hij ook een scheetie hoor!

Hallo,

Nou gelukkig gaat het alweer een stuk beter ik denk dat het ook door de verkoudheid kwam want de fysio zei dat ze tot hun eerste jaar in hun oude gedrag kunnen terugvallen als ze erg last van hebben.
in ieder geval bedankt voor de tips en steun dat deed me erg goed!!!

veel liefs mandy