Hellup waterpokken

Hoi,

Moet effe mijn grief kwijt Tijmen , 5 maanden heeft de waterpokken. Balen zul je zien dat hij het nog een keertje krijgt. Iemand nog tips buiten de havermoutvlokken in bad.

Met Pepijn heb ik calendulan emulsie gesmeert maar dat mag niet onder de 2 jaar. Ik zal de apotheek maar eens lastig vallen…

Groetjes
Monique

Heb helaas geen tips, maar wel heel veel sterkte! Valt niet mee bij zo’n kleintje.

Groetjes Miriam

Hoi Monique,

Tja die havermoutvlokken (in een washandje doen, uitknijpen in het water, niet uitspoelen!) is echt de enige tip die ik heb. Bijna iedereen die ik daarna sprak, is me dankbaar voor deze tip. Lucas had het ook onder een jaar gekregen. Is niet leuk nee. Maar toch dat bad werkte feilloos! Geen jeuk gehad hier. De blaasje jeuken en drogen juist sneller in door zo´n bad en dan gaat de jeuk ook weg. Tis alleen oppassen met het openkrabben van de korstjes (mijn dochter die is gek op het krabben van korstjes!). Zou toch dat bad proberen hoor.

groetjes van Monique (menthol poeder mag Tijmen ook nog niet hebben hoor)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

HET ZIJN GEEN WATERPOKKEN.

maar het is een infectie met de streptokok bacterie die ook voor o.a. keelontsteking, roodvonk en borstontsteking bij zogende moeders zorgt.
WatTijmen heeft noemt men een krentebaard en is heel besmettelijk. Hij heeft nu een antibioticakuur en ik hoop dat Pepijn er geen last van gaat krijgen.

Ach ja ziek zijn hoort erbij maar leuk is het nooit…

Groetjes Monique

succes met je mannetje! hopelijk heeft ie er niet al teveel last van