Helleu!

Helleu!!!

Ik ben al een tijdje lid maar nog weinig actief geweest en ben nu wel wat actiever. Maar k zal me even voorstellen, we+ zo gezellie

Ik ben Henriekeben 28 jaren jong, moeder van 2 kabouters, Kabouter 1 is Eneah, hij is geboren op 6 maart in 2005 en is al bijna 5 dus nu!! en kabouter 2 is Benjamin die is geboren op 16 juli 2009 en is nu dus bijna 6 maanden. Ik woon in Zuid-Holland samen met mijn woest aantrekkelijke echt genoot, mijn hond en konijn en kindertjes dus…
Ik ben nu nog een thuismama maar moet wel weer aan de bak want jammer genoeg hebben we geen boom in de tuin waar van die leuke briefjes aan groeien en hebben we geen van allen tovertalent. Dus helaas. Maaar ik vind het ook wel weer leuk om wat voor mezelf te hebben. Ik wil graag weer werken op een kinderdagverblijf net als ik voorheen gedaan heb!

Nou je ziet me zo af en toe wel eens even wat neertikken!
tot op het forum en en zeer plesante dag verder!!
Ciao

Gewijzigd door - henriekah op 12 Jan 2010 10:52:43

Welkom!
Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth, net 1 jaar.
Ik woon samen met mijn 2 mannen in Rotterdam.
Zelf ben ik fulltime aan het studeren.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom!
Ik ben de moeder van Erik, 19 maanden oud.
Ik woon met hem en m’n vriend in Drenthe en ik werk 24 uur per week.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben Michèle, mamma van Morgan en ik woon met haar, mijn vriend en onze katten in Zuid Holland.

Ik ben 40 uur per week administratief medewerkster.

Groetjes,

Michèle

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en getrouwd met Peter. Samen hebben we een zoontje Tim van 18,5 maand. We wonen in Noord Holland. Ik werk 24 uur per week bij een detacheringbureau.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hallo andere mama’s
Leuk dat jullie reageren! Viel me op dat sommige van jullie junklid zijn en keek naar het aantal berichten dat jullie hebben geplaatst. kanonnen!!! Dan zijn jullie zeker al heel wat jaartjes lid!!?

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Ik nu iets meer dan een jaar. Ik kwam hier toen Morgan 8 weken was en zo veel spuugde. Dankzij hier wisten we al snel wat ze had en wat we er tegen konden doen. Ze had overigens Kiss syndroom.

Groetjes,

Michèle

Hoiii Welkom op hier op het forum, ikkeben Melanie, 21jaar, mama van Noah (bijna 2 jaar), en woon samen met mijn vriend en zoontje in Overijssel

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik ben lid sinds juli 2008. Dus ja, dat is alweer een tijdje. Het blijft leuk hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker