Helemaal van de fles af!

Ik was perongeluk rico’s flesje vergeten mee te nemen op vakantie,
dus hij heeft een week niet uit de fles gedronken.
hij was er een paar dagen lastig mee maar daarna ging het supergoed,
we hebben hem dus helemaal niet meer gegeven en gooi zometeen die fles in de prullenbak

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

He goed zeg. Ja zo zie je de nood maakt een deugd

Groetjes,

Michèle

Toppie!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

idd michele haha!
hij drinkt nu alleen nog maar uit een rietjesbeker of een pakje appelsap in zo’n difrax houdertje weet je wel.
nog niet uit een normale beker, is er nog niet van gekomen maar goed nu niet ineens teveel willen

Goed joh!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Morgan idem hoor. Alleen als mervin der rietjesbeker dichtgedraaid heeft en niet thuis is moet ik haar een tuit geven en als we weggaan neem ik een tuit mee omdat die stomme rietjesbekers blijven lekken.

Groetjes,

Michèle

Ik vraag me af wat het verschil is tussen tuit en Rietje (ik heb harde tuit en geen antilek)

Die rietjesbekers hebben allemaal een zacht rietje en lijkt me ook niet goed, vind het veel op een speen lijken

Liefs Michelle

Goed zeg! Laat Rico effe naar Eef bellen dan! Kan hij haar meteen uitleggen hoe het moet!

@Michele, bij ons op het cb zeggen ze dat een tuit net zo ‘erg’ is als een speen, aangezien ze exact dezelfde zuig-/tongbeweging moeten maken. Dat zei mijn college, die logopediste is van oorsprong, ook. Die tuit is meer bedoeld als overgang van speen naar beker, dus eigenlijk is het speen-tuitbeker-antilekbeker-echte beker en misschien ergens dan nog die rietjesbeker. Zo’n rietje lijkt me dan toch wel beter dan een speen. En een tuitbeker ziet er altijd voor het oog nog beter uit dan zo’n belachelijkl fles! GRR. Eef is nu aan de bidon trouwens, die van Avent, voor 18+ maanden. Nu met die hitte moet mevrouw wel he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: haha ja ik zei dat ooit nog in een topic tegen jou als je je dat nog kan herinneren?
ik zei iets van: wacht maar tot het bloedjeheet is, dan drinkt ze wel

Morgan heeft vandaag ook uit een bidon gedronken We hadden twee flessen aqarius bij ons en daar wilde zij ook van. Ze heeft meer dan ooit gedronken

Groetjes,

Michèle

Ow oke dud de tuitbeker weg en de ritjesbeker erin en e gewone beker natuurlijk
Hij kan ook uit de rietjesbeker drinken dus das geen probleem. Dacht eigenlijk dat de tuit beter was

Liefs Michelle

nee de tuit is een andere vorm van drinken geloof ik, is ook veel breder voor het mondje. ik weet niet precies maar op het cb zeiden ze dat een rietjesbeker beter was.
Rico drinkt daar nu dan alles uit… ik hoop dat hij snel uuit een normale beker leert drinken want zo gauw de zomer voorbij is is het weer binnen brassen

Fijn
Minke heeft ook al een tijd geen fles meer, zo makkelijk je neemt steeds minder mee als je de deur uit moet!