Helemaal top

Vandaag weer met jordy wezen zwemmen door dat ik steeds ziek was en toen weer steeds ongi door spiraaltje die niet goed zat kwam het er steeds maar niet van om met jordy te gaan zwemmen maar vandaag de dag om 9 uur op weg naar het zwembad jordy omgekleed daar nou hij zag het water en werd bijna gek gillen en zwaaien maar echt van plezier ik stond bijna te janken van schultgevoel want ohhh wat vind ie het leuk speteren zelf onder water met zijn hoofd hij vind alles best… nou ga ik wel regelmatig met hem hier in bad maar dit vond ie helemaal te gek. ik wilde 1 keer in de week gaan maar ga maar 2 keer in de week want hij vind het zo leuk 1 keer in een klasje en de andere keer vrijzwemmen echt gaaf hoor dus meiden die nog niet gaan zwemmen echt doen hoor! ik hoop dat jullie kindjes er net zo veel lol in hebben

Tries

ja leuk he als je ziet dat ze erzo van kunnen genieten, gewoon kippevel dan…

wel leuk dat je nu zo actief bent…
blijven volhouden hoor !!!

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

ja mijn goede voornemen is ook wat meer aan en voor me zelf te gaan doen met jordy ga ik dus 2 keer in de week zwemmen 1 keer in de week ga ik zelf sporten en een curcus volgen.
ik merk door dat ik nu niet meer werk toch een beetje de muren op me af beginnen te komen dus maar wat gaan doen he alleen die gedachten gaat het al beter

Tries

leuk he tries en weet je wat nog leuker is als je je kind zo ziet genieten voel je je zo gelukkig. en trots.

en zeker doen meis ook lekker zelf dingen ondernemen dat lijd je af van de dagelijkse beslommeringen en je piekert minder.

Ik zit ook op babyzwemmen met de,i zij vind het ook prachtig, lekker doen joh is echt leuk!!

Groetjes Nathalie

Ja lekker is dat he zwemmen
zinf fijn gevoel als je kindje het zo lekker vind
Dat maakt je weer intens gelukkig
Lekker van genieten hoor
En als de muren op je af komen ook lekker wat voor jezelf doen

Liefs Francis en Kevin