Hallo dames!
Wij zijn verhuisd! Het duurde even , maar het is wel ons droom huisje geworden! De badkamer is super mooi geworden!
Ik was hier vrij weinig de laatste tijd, mede daardoor. Ik ben zo druk geweest! Sommige mensen van ikkeben hebben mij de laatste 2 a 3 maanden soms ook een mail gestuurd, om te kijken hoe het nu ging, en helaas (Schaam, schaam) geen tijd gehad om te antwoorden. En later weer vergeten… bij deze mijn excuses, ik hoop niet dat jullie het erg vonden? Het was gewoon een hectische tijd, eerst dat ene gedoe, en gelijk erna verbouwen en verhuizen. Nu pas echt tijd om een beetje tot rust te komen. Iedereen heel erg bedankt, voor alle lieve woorden, en vanaf nu zal ik weer wat vaker komen!
Het gaat hier eigenlijk helemaal goed, Bo begint nu net een beetje te peuter puberen, en dat is soms best grappig. HIj begint nu echt zijn eigen wil te ontwikkelen, en dat is erg leuk om te zien, alhoewel het soms ook minder leuk is hoor. maar goed, dat weten jullie zelf ook als de beste hoe dat is! HEt lopen wil nog niet echt, aan de hand wel, en af en toe hier en daar wat losse stapjes, maar daar blijft het al sinds weken bij. Alles op zijn tijd, niet waar? Daar in tegben, is bo erg aan de klets, en elke dag zegt hij nieuwe woordjes. HIj zegt het allemaal nog niet helemaal goed, maar hij probeert het wel (zoals hagelslag, is bij hem hagel achjes hahahaha) . Nou ik hoop de komende tijd weer lekker mee te kletsen!
liefs woezel