Helemaal over!

Hallo dames!
Wij zijn verhuisd! Het duurde even , maar het is wel ons droom huisje geworden! De badkamer is super mooi geworden!
Ik was hier vrij weinig de laatste tijd, mede daardoor. Ik ben zo druk geweest! Sommige mensen van ikkeben hebben mij de laatste 2 a 3 maanden soms ook een mail gestuurd, om te kijken hoe het nu ging, en helaas (Schaam, schaam) geen tijd gehad om te antwoorden. En later weer vergeten… bij deze mijn excuses, ik hoop niet dat jullie het erg vonden? Het was gewoon een hectische tijd, eerst dat ene gedoe, en gelijk erna verbouwen en verhuizen. Nu pas echt tijd om een beetje tot rust te komen. Iedereen heel erg bedankt, voor alle lieve woorden, en vanaf nu zal ik weer wat vaker komen!
Het gaat hier eigenlijk helemaal goed, Bo begint nu net een beetje te peuter puberen, en dat is soms best grappig. HIj begint nu echt zijn eigen wil te ontwikkelen, en dat is erg leuk om te zien, alhoewel het soms ook minder leuk is hoor. maar goed, dat weten jullie zelf ook als de beste hoe dat is! HEt lopen wil nog niet echt, aan de hand wel, en af en toe hier en daar wat losse stapjes, maar daar blijft het al sinds weken bij. Alles op zijn tijd, niet waar? Daar in tegben, is bo erg aan de klets, en elke dag zegt hij nieuwe woordjes. HIj zegt het allemaal nog niet helemaal goed, maar hij probeert het wel (zoals hagelslag, is bij hem hagel achjes hahahaha) . Nou ik hoop de komende tijd weer lekker mee te kletsen!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Welcome back girl!!
Goed om te horen dat alles goed met jullie gaat.

Leuk he dat kletsen!! Ik geniet er ook enorm van.

Welkom terug! Fijn dat alles goed gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welcome back.
Fijn dat je nu eindelijk kunt gaan uitrusten en genieten van je huisje.
Lekker he zo’n klester in huis
Dylano zegt nog steeds niets

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik zat net vanmiddag aan je te denken. Lekker dat jullie helemaal over zijn en al zo gewend. En leuk dat Bo al zo praat. Hier ook een kleine klessebes inmiddels. En wat je zegt het lopen komt vanzelf. Ik ren me rot hier af en toe.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, ja het is echt heel erg leuk, al dat geklets, en de manier waarop hij kan kletsen, dan komt het over alsof het heel spannend is! hahahaha, of hij opent een boekje en gaat kletsen, en doet dan alsof hij aan het voorlezen is, echt super schattig.
Ja ben echt blij dat we nu eindelijk rust hebben, na die maanden onrust. En ik heb jullie vooral gemist, en voelde mij lullig, dat als ik reageerde, of een topic opende, ik bijna niet meer op jullie antwoorden reageerde. Puur door tijdgebrek, en daarna vergeten. GElukkig is dat nu voorbij! En ja hoor, zelfs bo heeft het uitslapen weer ontdekt!! met name in het weekend, tot 800/830 ( ja dat is voor ons echt uitslapen). ZO erg, zaterdag waren wij er al om 730 uit, konden beide niet meer slapen , en bo lag nog wel lekker te ronken in bed!! hahahahah, groot gelijk hoor!

Maar hoe is het met jullie dan? alles goed?

liefs woezel

He Welkom terug,

Fijn dat je huisje zo mooi geworden is. Heb je weer lekker tijd om met ons te kletsen. Oke hagel achjes is nog niet helemaal goed maar ik vind het wel al heel knap voor een ventje van Bo z’n leeftijd.
Wel typisch om te zien hoor. De meeste kindjes lopen vlot of praten vlot. Dat lopen komt vast wel, hij vind praten waarschijnlijk net iets interressanter.
Rens loopt nu sinds begin april goed los en is pas daarna gaan praten. Daarvoor zei hij letterlijk helemaal niets. Bo praat al best wel een tijdje toch?
Rens zegt nu Bumba Ambe(= amber hondje van z’n oppas) pappa en mamma uit happen en auto.
Hoe is het eigenlijk met je werk als gastouder? Bevalt het nog?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier alles goed hoor woezel. Same old same old alleen druk aan het plannen geweest voor de bruiloft. Er staan zelfs al dingen vast

Nu ga ik me eerst voorbereiden op de vakantie en daarna op de tweede verjaardag van Morgan en dan gaan we weer bruiloften

Groetjes,

Michèle

quote:
Hoe is het eigenlijk met je werk als gastouder? Bevalt het nog?

nou, dat is een lang verhaal, en niet echt geschikt om op dit forum te zetten, maar ik werk niet meer als gastouder (was onder andere een onderdeel van alle onrust bij ons thuis), en ben weer helemaal happy met de baan die ik had!!
Bo praat idd al een tijdje, en hij kan ook al een behoorlijk aantal woorden. Sommige woorden gebruikt hij heel lang, en dan weer een tijdje niet, maar hij kan ze dan al wel. Effe een handgreep aan wat hij kan zeggen: Bo, ja, nee, opa, papa, oma, mama, jackie (hond van oma) hondje, drinken, zitten, die , dag , bumba, hagelslag, bah, daar, kijk(en), klaar, uit, broem broem (zijn woord voor auto) hatsjie (hebben we hem geleerd doordat wij hem elke keer na deden als hij moest niezen, en nu doet hij nep niezen, dan neemt hij met veel geluid een hap adem en dan zegt hij zachtjes hatsjieeeeeee hahahahahaha)… pfff en nog wat geloof ik, maar ik geloof dat dit er al aardig wat zijn voor zijn leeftijd! Hij legt de nadruk idd meer op het kletsen, dan bv. lopen, ieder kind verschilt daar idd in!

@michele, daar ben je idd aardig druk mee, het plannen van een bruiloft!! Wanneer gaat het allemaal gebeuren? Spannend hoor, ik vnd het plannen soms nog leuker dan de dag zelf (en die was ook helemaal geweldig!!)
En lekker op vakantie!! Wij slaan dit jaar over, het huis moet van buiten geschilderd worden hahahahaha, ach ja , moet ook gebeuren

liefs woezel

Volgens jaar augustus pas woezel dus ik heb nog even. Ga straks eerst genieten van 8 dagen portugees strand

Groetjes,

Michèle

Welkom back meid!!!

Fijn dat je lekker in je nieuwe huisje zit, en dat het goed gaat met Bo!

Met mij gaat het ook goed. Seth loopt een tijdje, maar zegt misschien 4 woorden, dus bijna niets, haha!
Verder is het hier ook megadruk met school ed.

Liefs, Anne

Hee lieve schat!
Ik heb je in de tussentijd natuurlijk gewoon gesproken…welliswaar ietsje minder maar idd dat is je vergeven hoor, (kben ook druk en vergeet daardoor soms te bellen/smsen)
maar spreek je dus op msn snel!

haha hagel achjes! geweldig! Helemaal super hoor, het gaat erom dat ze dingen benoemen op dezelfde manier, dus dat ze altijd een bepaald woord voor een bepaald iets hebben wat er ook nog is op lijkt, dus dat wil gewoon zeggen dat zijn ontwikkeling zwaar goed bezig is
Rico zegt nu vovo of volvo tegen vogel, ook zoiets

hee maar tot snel! kus kus!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker