Helemaal naar de winkel gefietst!


#1

Joey heeft van sint een loopfietsje gekregen. Zo’n heel simpel goedkoop ding van bart smit. Die heeft hij bij mijn ouders ook, en aangezien dat daar zo’n succes is moest er hier ook een komen
Net moest ik naar de winkel, en tis zo’n gedoe met die grote duowagen… Joey laten lopen vind ik ook niet erg succesvol, hij rent alle kanten op en ik heb Jessey dan ook nog in de buggy… Dus ik had me bedacht dat hij misschien wel kon fietsen! En dat kon hij zeker! Het ging perfect! Het is best een eindje en ik had verwacht dat hij halverwege niet meer zou willen fietsen, maar hij bleef keurig naast de buggy en stopte netjes bij elke straat! ben helemaal trots op hem, en blij dat ik nu weet dat we dit lekker vaker kunnen gaan doen!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#2

Heerlijk!
Seth gaat ook steeds vaker op zijn loopfiets naar buiten, maar halverwege wil hij niet meer, en wil hij EN de fiets getild worden

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Oooow hahaha, nog niet eens bij nagedacht, dat je dan behalve je kind, ook nog een fiets te dragen hebt… pfff! en een buggy te duwen… Hopelijk blijft Joey het leuk vinden, want dit is echt ideaal zo! Grootste voordeel is misschien nog wel dat hij nu uitgeput lijkt te zijn, want hij ligt in bed, en voor de verandering is het STIL!!! Voortaan elke ochtend een work-out voor hem, zodat hij smiddags weer gaat slapen, haha!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Wat handig! En leuk voor Joey. Erik krijgt binnenkort ook een loopfietsje, maar ik ben nog een beetje benauwd dat hij niet zo goed luistert en er als een speer vandoor gaat Fijn dat Joey zo goed luistert!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

jee zeg wat knap! en wat snel! Rico heeft geen loopfiets, misschien toch wel slim eens een te kopen! goed hoor van Joey! die wordt ook snel groot!


#6

Haha, hopelijk verzint Joey dat gewoon niet, en blijft hij lekker verder racen.

Seth heeft ook een loopfiets met dubbele wielen, want die met enkele wielen zijn nog te groot.
Maar deze is weer een beetje klein, waardoor ht denk ik o ok doodvermoeiend is

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Nou het blijft een succes hoor Vanmorgen heb ik hem ook zo naar school gebracht! Ik was er helemaal door ontroerd, zo met zijn rugzakje om, jeetje wat word hij inderdaat groot zo zeg! Haha! Hij kwam heel trots de klas binnen

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#8

Stoer! Maar jij bedoelt iets anders dan ik met een loopfietsje; ik bedoelde een echt fietsje, maar dan zonder trappers

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#9

Hahaha ja loopfietsje… Ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemen, maar zoals ik al zei, zo’n goedkoop ding van bart smit, het kost nog geen 8 euro! Haha, kon je daar maar zo’n echte loopfiets voor kopen! Maar wij willen hier ook zo’n echte fiets zonder trappers, ik denk dat Joey dat ook geweldig zou vinden!Alleen is dat denk ik wel weer wat moeilijker, want dan moet je echt je evenwicht bewaren! Dat ding wat Joey nu heeft heeft 4 wieletjes, dus die blijft een beetje uit zichzelf staan
Deze ‘‘fiets’’ wat hij nu heeft heeft ook plastick wieltjes, en dat maakt me toch een lawaai! pffff we vallen wel op zeg maar En bij elke stoeprand kukelt hij om, dus we gaan gauw eens kijken naar een echte fiets!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#10

hahahah ja deze hebben wij ook gehad, het enige dat in onze bagage paste en niet 10 kg woog! Ik vind het een super ding, ze heeft er zeker 1 jaar mee gespeelt, nu is ie te klein, daarom had oma een andere fiets (wel om te balanceren) opgestuurd! Wij hebben d’r voor die 7,95 (was ie geloof ik toen?) veel lol aan beleeft!


#11

Jaa 7.95 was 'ie inderdaat! Wij hebben hem nog maar 6 weken, maar hij is z’n geld nu al dubbel en dwars waard! Hij fietst hier ook gewoon binnen mee, en hard ook! Hahaha, klein racemonstertje! En het leuke is, dat het de ene keer een brandweerauto is, dan weer een motor en dan weer een mama-fiets met een knuffel voorop

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#12

Ja, wij hebben er ook zoeen, alleen dan een houten, met zachte bandjes, scheelt een hoop herrie

De loopfiets met 2 wielen, die staat al klaar bij opa en oma, die was laatst ergens 30 euro geloof ik, in de aanbieding. Maar Seth is er veel te klein voor!

Fijn dat het zo’n succes is!
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers